18. února 2014

KROKUSY

zase jsem šla kolem květinářství a neodolala jsem, krokusy jsem chtěla původně bílé .. cedulka byla, že budou bílé a nakonec nejsou , nevadí




je to barvička oranžová nebo žlutá ?




ještě že jarní kytičky nestojí moc korunek
nebo teď na jaře bych nechala asi půlku výplaty za kytičky
snad dvakrát do týdne si domů nějakou donesu :-)




a to je pro dnešek vše
mějte se krásně

mám Vás ráda 

DENISA

8 komentářů:

  1. Jsou nádherné.
    A ten květináč nemá chybu, odkud je?
    Hezký den,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matinko,
      květináček je Green Gate a mám ho z Bella Rose, ale koukla jsem k nim do e-shopu a nemají ho. Koukala jsem jinam kde kupuji GG a není nikde. Třeba se někdy vrátí do prodeje.

      pěkný den.. Denisa ♥

      Vymazat
  2. Jsou krásné, asi spíše už oranžové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. dneska jsou nádherně a už jsou krásně oranžové .. Denisa ♥

      Vymazat
  3. DENI,
    MOC PĚKNÉ FOTEČKY.
    KROKUSEK MOC PĚKNĚ KVETE.

    PA DARKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darko,
      dík .. dneska mi kamarád donesl ještě jeden .. snad bude bílý :-)

      pěkný den .. Denisa ♥

      Vymazat
  4. Jsou moc pěkné, já dostala o víkendu k narozeninám petrklíč - červenožlutý - a je krásný a hlavně nabourává tu hroznou atmosféru mraků a nekončící zimy... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně žluťoučké jako sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky