20. září 2011

Konečně doma ...

... konečně jsem doma z nemocnice ... byla jsem na operaci s palcem ... už jsem jednou psala o něm jaké mi dělá problémy ... bez jednoho měsíce mi už dva roky strhávají každé 3 měsíce nehet ... a pořád se mi to vracelo ... teď jsem se dostala na plastickou chirurgii ... a ve čtvrtek jsem nastoupila a v pátek byl zákrok ... odstranily mi celý nehet ... ale byla i varianta, že můžu dojít i o celý palec ... naštěstí to odnesl jen ten nehet ... takhle krásně mi zavázaly nožku ... ( je to focené 20 min. po operaci , operace se dělá v lokále no děs ... ) ... tak teď jen ležím ... a tvořím ... nožka musí být nahoře a v klidu ...




... dobrou noc ...  děkuji za návštěvu ...
                                                             DENISA

14 komentářů:

  1. Denisko, úplně jsem se lekla, co ti to dělali, přeji rychlé uzdravení a krásné tvoření.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, prajem skoré a bezbolestné uzdravenie. A myslím,že rúčky určite nenecháš zaháľať. Už sa teším na nové výtvory. Pa a drž sa, Hela.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko,ze srdce Ti přeji rychlé uzdravení...šla po mě husí kůže jak jsem si to představila...moc se opatruj a nezapomen na vitamíny...Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, jaj, trpím s Tebou. Prajem skoré uzdravenie a nech sa to už nikdy nevráti.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni, to ti tedy vubec nezavidim, jsi statecna, tohle vydrzet dva roky! Preji ti, at uz mas konecne pokoj a palec se hezky hoji, odpocivej a uzivej si donuceneho lenoseni :) Krasny den preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Ah Deni, az ma pri srdiecku zabolelo ako som citala tieto riadky. prajem ti skore uzdravenie! pa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deni, přeju, ať je všechno brzo v pořádku...M.

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, brzké uzdravení !
    Díky moc za VŠE !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  9. Deni, já ti také přeji, aby se nožka brzy zahojila a už byla navždy v pořádku. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš Denisko ... co Ti to podělali... přeji Ti ať Tě to nebolí a nožička aby byla brzo zdravá ... odpočívej a tvoř ... pěkný den Boži

    OdpovědětVymazat
  11. Denisko, na dálku foukám na bolístku a držím palce, aby byl trápení konec!
    Odpočívej, opatruj se!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Deni, tak přeji ať se vše zahojí.
    No ale zase aspoň budeš mít čas na háčkování ;-)

    Alča

    OdpovědětVymazat
  13. Moc přeji, at se noha brzy zahojí, úplně mi lezl mráz po zádech při čtení těch řádků. Snad už to bude jen a jen dobré. Brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  14. Deni!!!!!!!!!!!
    přeju, ať Tě už palec netrápí a vše se zahojí a ať už nebolí nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!
    Musela jsi s tím zkusit!!!!
    Těším se na Tvoje tvoření.
    krásné dny :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky