5. září 2011

Mezi sbíráním trnek ...

... včera jsem byla u babičky na chaloupce, musela jsem pomáhat sbírat trnky ... ach jo kdy jich bude konec na stromě je jich ješte tolik ... stromů máme asi 15 kousků a letos hóóódně zarodily ... o přestávkách jsem si vždy nějakou tu řadu uháčkovala ... táta si dal cigaretku ... mamka nachystala nějakou tu dobrůtku ... bráška hodil vždy deset jak on říká ... a babi došla a prohodila ... tak kolik už zas další bečka ... ale aspoň byla sranda ... a já jsem nemyslela na to, že nastupuji příští čtvrtek do nemocnice na operaci ...











... přeji Vám příjemný nový pracovní týden ...

... děkujííí moc za návštěvu a komentáře ...

... u nás už svítí Oskárek ... na teploměru který mám na jižní straně už teď je 36,8 stupínků ... svítí na něj ... a já mám odpolední ach jóóó ...
                                              DENISA

11 komentářů:

  1. Denisko ... taky vím co je to sbírání, máme trnek taky dost. Háčkování Ti jde krásně od ruky, jen tak dále ať mám na co koukat ... pěkný den a odpolední Ti určitě rychle uteče. A operace ať Ti dobře dopadne ... Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, moc krásné háčkování. A to sbírání Ti nezávidím, ale zase když se urodilo .... :-) Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, díky moc za tvé rady a už se těším na přidávání komentářů :-)
    Nožky tě sice zlobí, ale zase šikovné ručičky ti to vše vynahradí .
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Denisko,mě to mrzí,že musíš....budu na Tebe tak pozitivně myslet jak jen to půjde!!!Vem si pořadný háček a kdyby Tě páni dr.otravovali a nebyli hodní tak jim dej takovou injekci jakou svět neviděl !!!Ozvi se hned jak přijdeš! At máš sebou pořádného anděla strážného! Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, měla si hezký den, krásně si háčkovala a ničeho se neboj, všechno bude dobré!
    Myslím na tebe, drž se. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu hovorím dobre strávený deň :)
    Len mi vŕta hlavou - neoberajú sa trnky až po prvých mrazoch? Alebo to je len nejaká povera?

    Držím palce a myslím na teba.
    Leti.

    OdpovědětVymazat
  7. jaaaaj babule, obdivujem vas vsetky kt. viete tak krasne hackovat :) Deniska, klobuk dole..je to nadherne

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné háčkování!! Přeji, at operace dobře dopadne. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, přeji ti, aby operace dobře dopadla. Háčkování chválím, jako vždy... :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Denisko!!!!!
    Krásné kytičky!!!!
    Jo a já mám taky odpolední a každý den pozoruju za oknem,jak je venku hezky!
    Přeju ti hodně zdravíčka a ať ti operace dobře dopadne!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, vše nej nej nej k svátku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky