31. října 2011

Háčkované drobnosti ...



... hvězdičky se mi líbily u  Janičky  na jejím blogu ... tak jsem ji poprosila o předlohu a nakonec jsem zjistila, že ji mám také uloženou ... hvězdičky jsem stihla už i podarovat ...


... dlouho jsem měla rozdělanou tuhle dečku ... je to takový můj restík ...




... nakonec to dečka nebude ... udělala jsem ji na pověšení  a bude u babičky na okně ...


Předloha




... a teď konec háčkování a musím se dát do úklidu bytečku ... noha už to dovolí ... okna čekají ... a mnoho dalších věcí ... však to každá známe ...


... pěkně slunné pondělí ... u nás krásně svítí ...


... děkuji za návštěvu ...

6 komentářů:

  1. Deni,
    já nemám slov, zase samá krása,
    jak ty to jenom všechno stíháš.
    Já bych taky potřebovala umýt okna,
    převléct ložní, oprát záclony atd ...

    Přeji příjemný den Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, ty musíš být k háčku už přirostlá! Ale je to nádhera! Samé kouzelné kousky! Moc se mi líbí tvé korálkové hvězdičky!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,
    tak přeji příjemné uklízení a až budeš mít byteček jako klícku , vezmi opět háček do ruky a poděl se zase s námi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni...nevěřím, že odložíš háček. Je to takový tvůj symbol a tvoje práce jsou perfektní!!!!!! Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  5. Hola, soy tu nueva seguidora, tu blog es bello! cariños.

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko.....nádhera...nádhera Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky