30. října 2011

Háčkované vánoční ozdoby ...



... chňapka s hvězdou ... původně to byla předloha na dečku ... ale ta měla tvar který mě vůbec nezaujal ... tak jsem si udělala chňapku ...




... hvězda má zajimavý tvar ...

... červená a bílá ... to bude barva vánoc u mě doma ...




... předlohu jsem našla na netu ... kolikrát je předloha nic moc, ale když se uháčkuje tak je to úplně něco jiného ...


... a nakonec jsem musela ještě vyzkoušet korálkové hvězdičky ... jestli jsem je od loňska nezapoměla ...




... dneska je budu učit jednu mocinky šikovnou holčičku ...


... přeji příjemnou nedělku a děkuji za návštěvu ...



16 komentářů:

  1. Denisko,
    zase další háčkovaná krása, u nás budou vánoce taky červeno bílé ... korálkové hvězdičky jsou zajimavé ... hvězdičková chňapka je zajimavá, ale jak Tě znám tak ty tu dečku určitě časem spácháš ...

    Pěkné podzimní dny ... Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, šikulka jako vždy. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. You too !
    Your stars are just beautiful....
    Have a nice week.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, opět samé skvosty. Krásný nedělní den Ti přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, jsi velmi šikovná. Takové nádherné věcičky jsi vyrobila. Korálkové ozdobičky jsou úžasné...hned jsem si vzpomněla, že podobné měla moje babička na stromečku. Pár ozdůbek mi zbylo na památku...
    Přeji pohodové odpoledne,
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, krásné věcičky. Už abych taky začala na Vánoce něco vyxtvářet :-) Jinak zase nebudu stíhat.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Deni božie. Chviľku sa u Teba nestavím, a nestíham sa diviť. Háčkuje Ti to jedna radosť. Peknú nedeľu, Hela

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko,
    samé nádherné věcičky!!
    Moc se mi dnes u Tebe líbilo!!
    příjemný zbytek neděle!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Deni, opět paráda! Hvězdičky z perliček jsou jednoduché, ale efektní. Vypadají moc dobře.
    Hezký nedělní večer,
    zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, moc hezké věcičky, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Ciao Deni
    Sono tutte molto belle, ma le stelle fatte con le perline ... bellissime!!!
    Bye, bye Elli

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Deni,moc děkuji za návštěvu u mě na blogu.Moc si toho vážím,protože u tvých hačkovaných výtvorů ani nedýchám.
    Perličkové hvězdičky jsou nádherné.
    Přeji hezký večer s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  13. Moničko tá vánoční chňapka to je krása, tá by se mi taky líbila,mohla by Tě ještě poprosit o návod? Luďka

    OdpovědětVymazat
  14. Denisko,
    opět jsi nezahálela a hvězdičky jsou moc pěkné !
    Jsem moc ráda, že jednu mám od tebe od loňska doma . Koupila jsem si už i brožůrku, drátky, korálky,... ale né a né se do nich pustit .
    Potřebovala bych být tou šikovnou holčičkou, kterou jsi to učila ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Deni, nebola som tu dlho a toľko nádherných vecí tu vidím, určite si ma veľmi inšpirovala a keď sa u nás konečne skončí "chorľavé" obdobie dúfam že sa vrhnem na tvorenie ... krásne zimné dni prajem, Gabi

    OdpovědětVymazat
  16. dobrý den...můžu poprosi to popis dečky?děkuji norich@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky