2. května 2012

... hrátky s háčkem ...

... pro kamarádku a její Natálku ...




... měla jsem udělat jen jeden vzorek čtverce na deku ... nebo čtverečku ... barvy nechala na mě ale, že se jí líbí takové ty severské odstíny ... tak jako hodná nastavájící teta jsem sedla k netu a brouzdala ... našla jsem jeden  německý blog  ( ale sever to moc není )  kde holčina pěkně háčkuje a u jedné deky měla napsané i odstíny barviček ... mě i kamarádce se kombinace  barviček líbila ...







... je to příze Catania ...  a mohlo se háčkovat ... ale co za čtereček ... chtěla věší ... tak se zase sedlo k netu a našel se  zde ... trošku jsem si ho upravila podle sebe ...a vznikl tento obr čtvereček ...




... velikost je krásná ...30 x 30 cm ...

... nakonec z tohoto čtverečku nebude mít jen Natálka a její maminka , ale i já ... snad někdy ...

... pěkně slunnou středu ... děkuji za návštěvu ...

15 komentářů:

  1. Denisko,
    to není čtvereček, ale óbbbr čtverec, krásná kombinace barev, precizní háčkování :-)
    Byl by z něj krásný polštář !
    Krásnou pracovní středu i tobě !

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko...je to krásný čtverec, deka z něj by byla nádherná, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Superbes couleurs, simple motif et superbes résultat !
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké háčkování, Deni... a deka by byla úžasná! Kdo umí, ten umí... Hezký a slunný májový den. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera a barvičky josu naprosto úchvatné!!!!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné barvy, nádherný čtvereček.

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, krása. Hned mě napadlo další tvoření. Jen co dodělám to, co mám zrovna rozháčkované, tak se pustím do přehozu, podle tvé předlohy. Krásný podvečer přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Deni je moc krásný a povedený pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko ... jako vždy nádhera ... už se těším co ze čtverečku vytvoříš ... :o)Boži

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmmm, to jsou krásné barvy... obr čtvereček nemá chybu, hned si ho uložím do své sbírky na velkou deku... bude jich potřeba moc moc moc... Papa! L.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný čtvereček :-) A opravdu moc pěkná kombinace barev. Krásný den. Marie.

    OdpovědětVymazat
  12. DENISKO, KRÁSNÁ PRÁCE.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    NÁDHERNÁ KOMBINACE BAREV.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Deni čtverečky máš ůžasné,jak píše Lenka deka to by bylo něco!!Ale nejsem zchopna udělat dva,není čas!Co se týká šeříku, poklepej kladívkem jejich konce než je dáš do vázy,je to lepší ,Daja

    OdpovědětVymazat
  14. úžasnýýýýýýýýýý, nádherné barvičky, opravdu krása Denisko. krásný večer pááá Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky