1. května 2012

♥ 1 Máj lásky čas ♥

... doufám, že jste si dnešní den užily v klidu ... je přece 1 Máj  lásky čas ...




... každá jste určitě dostala políbení ... a když ne tak šup šup ... půlnoc je za chvilku ... já jsem byla políbená ... ne od milého ale od tatínka ... abych mu neuschla ...

... dneska byla u nás prvomájová pouť ... bylo krásně lidí spoustu ... já vlastně pouťuji od neděle to byla pouť u mojí babičky ... tam bylo krásně ... ale móóóc větrno ...




... cestou k rodičům jsem si utrhla šeřík ... mám ho moc ráda ... miluji tu jeho krásnou vůni ... u nás máme pouze fialové šeříky ...




... jen škoda, že šeřík ve váze dlouho nevydrží ...




...a ještě jsem musela zvěčnit letošní tulipány které mám vykvetly na náměstí ...




... ještě jsem to stihla ... než je někdo otrhá jako každý rok ...

...přeji příjemný vstup do 3 pracovních dnů ... já už jdu zítra po měsíci do práce ...

... dobrou noc a sladké sny ...


17 komentářů:

  1. Deni, krásný prvomájový večer ... a pohodové zapojení se do pracovního procesu...
    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru doufám,že jsi prožila taky pohodový den ... a do práce se mi ale vůbec nechce ... bude tam děsné horko ...

      ... dobrou noc Denisa ...

      Vymazat
  2. Ahojky Deni!!!!
    Tak je určitě příjemné,že nejdeš do práce na celý týden,ale jen na tři dny a navíc příští týden máme zase úterní pauzu.
    My jsme velkou část dnešního dne strávili v autě,ale líbání pod rozkvetlým stromem...asi to byla jabloň jsme nepropásli...manžel přinesl větev domů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani ... ještě že jdu na odpolední aspoň to nebude takový šok ... já jsem dnešní den strávila u mamky a na pouti ...

      ... dobrou noc Denisa ...

      Vymazat
  3. Ahoj Denisko, příjemný večer, to srdíčko na zavěšení mám již dlouho, je úžasné, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko ... já mám doma srdíčko už aspoň rok ... úplně jsem na něj zapoměla ... když něco koupím tak si řeknu ... až vymaluji tak to vystavím ...

      ... dobrou noc Denisa ...

      Vymazat
  4. Deni, taky jsem si natrhala šeřík. Ke květnu prostě patří. Nádherně voní! Přeju příjemný návrat do práce! Dobrou noc! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko ... šeřík mám moc ráda jen jsem se nemohla dočkat kdy začne kvéct ... do práce se vůbec netěším ... doma je dobře ...

      ... dobrou noc a sladké sny Denisa ...

      Vymazat
  5. Ahoj Deni, tak uz se palec umoudril? Preji krasny pracovni den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... Míšo palec podle mě není ještě OK ... ale pani doktorka ukončila ... bojovala jsem jak vlk aspoň ještě týden nebo dva ... ale ona nechtěla ani slyšet ...

      ... do práce se vůbec netěším ... bude tam děsné horko ...

      ... dobrou noc a sladké sny ... Denisa ...

      Vymazat
  6. Krásné fotečky :o) vůni šeříků také miluji ovšem u nás ještě zatím nekvete... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ... děkuji ... u nás taky ještě moc nekvete ...

      ... dobrou noc a sladké sny ... Denisa

      Vymazat
  7. ... Amálko děkuji za komentík ...

    ... pěkně slunné dny Denisa ...

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji šeříky hlavně kvůli jeho vůni,u nás už také kvete a už ho mám i doma ve váze:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Mám moc ráda šeříky a ta jejich vůně, fotečky máš nádherné ... Boži

    OdpovědětVymazat
  10. Moc zdravím,šeřík mi už také kvete na zahrádce,miluji jejich barvu a vůni:-)
    Krásné pohodové dny přeji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky