11. září 2012

... 11. září ...

... to je v kalendáři mé jméno ...

... tímto chci poděkovat svým kamarádkám které mě udělali velikou radost ... vůbec se neznají a podarovaly mi všechny tři svíčky ... a mé oblíbené z obchůdku  manufakura  ... moc ráda do manufaktury chodím nakupovat ... konečně ji máme i ve Zlíně ...




... vanilková a rovnou ve skle ...




... jedna skořicová ... tu vůni mám moc ráda ...




... kostka je červený grep a srdíčka voní po růži ...




... sáček měl mašličku s logem obchodu ...




... holčiny ještě jednou děkuji ...

... máte taky svoji oblíbenou vůni ...

... dobrou noc a sladké sny  ♥ ♥ ♥ ...


15 komentářů:

  1. Milá Denisko....dodatěčně ti přeji všechno nej...nej... k tvému svátku ♥♥♥Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko i já všechno nejlepší k tvému svátku-hlavně hodně zdravíčka a spoustu lásky!!!!!!!!Manufaktutu mám také moc ráda-u nás tedy není:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, všechno nejlepší k svátku! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásne darčeky si dostala, výrobky z Manufaktury mám tiež veľmi rada.

    Deniska, a hlavne všetko najlepšie k sviatku a pevné zdravíčko ti prajem. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Deni všechno nejlepší k svátku. Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Deniska, pripájam sa aj ja a želám ti všetko najlepšie k meninám! Manufaktura je skvelá, nevedela som, že majú aj sviečky, musia voňať krásne. Prajem ti pekný zvyšok dňa, Michaella

    OdpovědětVymazat
  7. Deniska, tak všetko najlepšie k meninám, hlavne zdravie a rodinnú pohodu, pretože len vtedy sa dá krásne tvoriť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. I já se stavím do fronty gratulantů a přeju jen to NEJ NEJ NEJ a dárečky jsi dostala opravdu překrásné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, vše nej a hlavně hodně zdraví. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko,všechno nejlepšíííííííííííííííí...hlavně hodně zdraví...Měj se krásně papa Klára♥

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, tak ještě jednou všechno všechno nej! Hm, voňavé svíčičky z Manufaktury... dneska mám cestu do obchoďáku, kde je obchod Manufaktury, tak tam hned musím kouknout. Díky za tip! L.

    OdpovědětVymazat
  12. Denisko, vše nejlepší k svátku, hodně zdraví... ♥♥♥ Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Denisko, hodně, hodně zdraví a radosti, ať se vše krásné stále objevuje ve Tvém životě a těší tě každičký den.....Jarmila

    OdpovědětVymazat
  14. Deni, také přeji ze srdce jen všechno nejlepší k včerejšímu svátku! Svíčky jsou nádherné, voňavé, to mám také moc ráda.
    Mohly bychom klidně slavit dneska spolu,že? Krásný den, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Denisko, závidím Ti kámošky, takový bych taky chtěla mít...do Manufaktury taky občas zaběhnu a svíček není nikdy dost. Měj se hezky.Romana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky