28. září 2012

... dárečky ...

... dneska je to přesně týden co u mě zazvonila pošta a nezastihla mě doma ... tak jsem v sobotu musela na poštu a tam jsem obdržela balíček ... hned podle adresy jsem poznala že ja to Janička ... máme na sebe štěstí ... už je to druhý výměna co pro mě tvoří ... určitě ji všichni znáte a kdo ne tak honem  nakoukněte ... její  blog  je super ...

... hned jsem si říkala co mi Janča pěkného uháčovala ... a ona neuháčkovala ale ušila ...




... ušila mi nové bývání pro háčky ... moc pěkné bydleníčko ...




... háčky si tam už lebedí ... bylo tam i moc pěkné přáníčko ... a hlavně budu mít dávat kam jehly ... stále je někde hledám ...




... byl tam ještě jeden dáreček ... pytlíček od Manufaktury ... a v něm svíčka ... svíčky to je moje ...

... JANIČKO JEŠTĚ JEDNOU MOC DĚKUJI ... JSI ZLATÍČKO ... 

... zároveň chci poděkovat Věrušce  ... která vše kolem výměny zorganizovala ...

... holky moc děkuji ...

... pěkný sváteční den ... mějte se krásně  ♥ ♥ ♥ ...


11 komentářů:

  1. Denisko krása-už jsem chválila u Janičky a ta svíčka-Manufakturu mám moc ráda!Krásný prodloužený víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné tvoření, je vidět, že s citem a láskou. Máte u mne na mém blogu překvapení. Krásný den prosycený láskou a teplem podzimního sluníčka...

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,to je paráda!!!!
    To "bydleníčko" pro háčky jsem obdivovala už na blogu Jany a je to moc krásný a praktický dárek.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne darčeky, určite potešili! Ja ich rada dostávam aj dávam :) Tak ako píše Carolina, vidno, že sú tvorené s láskou. Sviečočka je tiež krásna, u nás je dostať iba kozmetika od MF :( Prajem krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké. Škoda, že jsem výměnu propásla. Chjo. Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, nádherné dárečky. Janča je moooc šikovná :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu rikam krasny darek,i kdyz jsou vsechny od srdce,nekdy se treba tolik nehodi,ale tento je dokonaly.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Deni, dostala jsi krásný dárek. Měj se moc hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, to je krásný dárek už jsem ho obdivovala u Janičky. Taky by se mi šiknul. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  10. Denčo, to je nádhera. Určitě máš velikou radost - Janička je moc šikovná. Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky