8. září 2012

... dáreček ...

... dneska mě moc překvapila moje kamarádka ... byla jsem u ní na návštěvě a ona už mi předčasně popřála k mému svátečku ... ale ten mám až v úterý 11. září ... a copak mi dala ...




... je to moc pěkná andělka a orchidej ... další do mojí pomalu rozrůstající sbírky ...




... takovou barvičku ještě nemám ... je krásná ...




... už se moc těším až budu mít poličku konečně na zdi a na ní tuhle andělku ... asi nezůstanu jen u této darované ... koupím si ještě nějakou ...




... moje kamarádko zlatá děkuji moc ... udělala jsi mi velikou radost ...

... dobrou noc a sladké sny ...


7 komentářů:

  1. To mas moc milou kamaradku,orchidea je velmi zajimave barvy,take je mam rada a jeste zajimaveji vypadaji treba v patinovem kvetniku,doda jim to zas uplne jiny nadech,pokud budes mit chut,mrkni na muj blog www.bavimebydlet1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji orchidejky. Vše nej nej nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, tak předběžně všechno nej, raději už teď, já se znám, určitě bych v úterý zapomněla, nějak jsme si na ten frmol na začátku školního roku ještě nezvykli, do toho děti nějak lavírují se zdravím, no prostě blázinec... andělka je tedy nádherná, krásný vyřezávaný kousek, a orchidej... no nemám slov, barva opravdu překrásná! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná!!Není nad dobré kamarádky!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Deniska, kamarátka vie čím Ti urobí radosť. Darčeky sú krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Deni!!
    Krásné dárečky jsi dostala, určitě máš radooost!!!
    I já Ti přeji vše nej k svátku!!
    Hezky si to užij!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Deni,
    vše NEJ k tvému dnešnímu svátku !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky