5. září 2012

... dnešní radůstka ...

... tento týden mám odpolední ... nic se mi dopoledne nechce dělat ... a chodit po obchodech to už vůbec néééé ... ale musela jsem do stánku pro svůj oblíbený časopis ... a to jdu kolem květinářství ... a hned jsem neodolala ... abych řekla popravdě je to můj první vřes obecný - calluna vulgaris ...




... jako vždy můj oblíbený květináček GG ...




... vřes má jestě spostu nerozkvetlých kvítků ...

... děvčata můžu ho mít v pokoji  nebo musí ven ...

... mějte se krásně ... venku nám svítí sluníčko  ♥ ...

11 komentářů:

  1. Deni, vřes je krásný - už proto mám ráda pozdní léto ... Můžeš se s ním potěšit doma a posléze jej vysadit ven. Já to tak dělám každoročně ... Mám nyní i kytici ve váze z lesa doneseného.
    Krásný den! Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Vres je celkem take muj oblibeny,bohuzel jsem jej naposledy vysadila a opet me nejak zasel,nemam na nej nejake stesti,jinak me ale na zahrade vse krasne roste,tak nevim...,asi na nej bylo moc slunicko,kvetinac je stale nadherny,take jsem o nem uvazovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,
    také jsem ani letos neodolala vřesům v pondělní akci v Lidlu ;-)
    Mám je v košíku venku a doufám, že mi hodně dlouho vydrží !
    Kdyby jsi měla dopoledne chviličku, mrkni na můj blog :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Toujours aimé ces fleurs...et le vase gris rend très bien avec...
    Bonne journée.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. DENISKO, VŘES MÁM VELICE RÁDA.
    TAKÉ SE MOC TĚŠÍM, ŽE SI NĚKOLIK KOUSKŮ KOUPÍM.
    JE TO NÁDHERNÁ KYTKA, KTERÁ VYTVOŘÍ VELKOU PARÁDU.
    PŘEJI TI PĚKNÉ DNY A PŘÍJEMNÉ ODPOLEDNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Denka ja som ho minulý rok vysadila von a veru nevydržal, vymrzol. Tak možno skúsim ešte raz :o) Ale pasuje mu to v tom kvetináči. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  7. sehr schön der Topf und die Erika!
    Lieben Gruss Elke

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, s prichádzajúcou jeseňou pravidelne kúpim 2-3 vresy. Niekedy dokonca prezimuje na balkóne do jari. Sú krásne ...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Deniska, ale mu to sluší v krásnom črepníku a na balkóne mi vždy zamrznú.
    Pekné dni
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Densiko a moc mu to v něm sluší,já také nemůžu projít okolo květinky aniž bych něco neodnesla:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Denisko, vřes je nádherný a v takovém pěkném květináčku mu to moc sluší! :-)
    My dáváme vřesy na podzim do truhlíku a většinou nám přežijou až do jara, jsou velmi odolné. Ale jeden vřes mám i doma, kvete celý rok! :-)

    Lucka

    va-no-ce.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky