19. září 2012

... levandulové srdíčka ...

... taťka mi konečně vyřezal to co jsem po něm potčebovala a hned mě překvapil ... udělal mi srdíčka a andělské křídla ... křídla ještě nazdobené nejsou ... ale srdíčka ano ... a jsou už i u svých majitelek ... jedno je u maminky ... jedno u tety ... a to třetí putuje až na slunnou Floridu ...




... všehny jsem dělala stejné ... už jsem s tímto motivem dělala a mělo velký úspech ... levandule je má oblíbená kytička ...




... dala jsem i nápis Lavendel ... jen škoda že už nemám tento ubrousek .. mohla bych srdíčka dělat ve velkém ...




... srdíčka se dají pověsit ... použila jsem režný provázek ...




... a to je pro dnešek vše ...

... za chvíli odcházím na ortopedii ... dostanu včeličku do kolene ... a potom rychle domů ... nějak se mračí ... střecha ještě není opravena ... snad příští týden ... doufám ...

... nějte se krásně je konečně středa ...

... mám Vás ráda  ♥ ♥ ♥ ...


7 komentářů:

  1. Jé Denisko,
    tebe opět trápí nožka ? :-o
    Krásná srdíčka ti vyrobil tatínek a ty jsi je hezky ozdobila , také by se mi moc jedno líbilo ;-)
    Zkusím se u nás podívat po ubrouscích s levandulí.
    Nechci tě strašit, ale u nás na východě Čech od rána prší!
    Škoda, že už si nepíšeme , ale třeba někdy zase napíšeš nebo dáš komentík ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deniska,
    srdiečka sú nádherné a už sa teším na anjelské krídla...Aj ja som ich zháňala, ale zatiaľ bezúspešne.
    Prajem pekný deň a pekné počasie, aby ste stihli dokončiť strechu. My makáme práve na novom plote :-)
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko srdíčka jsou úžasná i já mám levandulku moc ráda!!!Krásný den i tobě!

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, srdíčka jsou překrásná a určitě udělají obrovskou radost! Moc se Ti povedla!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Deni to je krása--i já miluju levanduli :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný srdíčka,a ubrousek musel být taky krásný. Sbírám ubrousky a hlavně ty levandulové, tento ještě nemám. Hezké dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. Šikovný tatínek. Moc hezká srdíčka, Denisko. Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky