29. září 2012

... neodolala jsem ...

... už několik měsíců jsem pokukovala na porcelám Green Gate ... ale vždy jsem si řekla je to dost peněz nepotřebuji to ... ale teď když jsem byla nemocná tak jsem neodolala a koupila ... dlouho jsem se rozhodovala kterou kolekci a nakonec jsem si vybrala hned dvě ... Dora White a Nanna Warm Grey ... pěkně k sobě padnou ... 




... ještě si asi pořídím talířek a misku v opačné kombinaci ...







... jen škoda, že hrnečky nemají ouško ...















... jak jsem se dočetla vše je ručně malované ...












... moc pěkná prácička ... kdo to maluje a vymýšlí kolekci jsou super lidičky ...




... plechovce nešlo taky odolat ...








 ... neodolala jsem ani dečcee na pečivo ... má vyšívanou cedulku s logem GG ...














... barvička nešla líp vyfotit ... je pěkně šedá ...











... teď už pokukuji po dalších kouscích, ale budu muset asi počkat na další měsíc ... nebo, že bych napsala ježíškovi ...

... přeji příjemný víkendík ... u nás hned svítí ... hned je pod mrakem ... ale nebe by plakat nemuselo ...

... papa ...  ♥ ♥ ♥ ...


13 komentářů:

  1. Deni, tiše závidím a zároveň moc přeju... je to nádherný porcelán, nadčasový, moc dobře jsi udělala, že sis ho koupila... pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto dve kolekcie od GG mám rada tiež, nie sú tak divokofarebné ako ostatné, sú veľmi príjemné na pohľad. Tiež som uvažovala aspoň nad hrnčekom, ale tiež mi chýba uško na ňom. Inak krásne, tíško závidím :) Prajem krásny deň! Ježiškovi by som mala začať písať tiež, bude to asi dlhý zoznam :)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska, dobre si urobila. Ono vždy je to o tom, že človek zvažuje, či to musí mať, je to dosť peňazí a pod. Ale keď si potom uvedomíme, koľko radosti nám to spravilo, tak to stojí za to. Krásna kombinácia. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Superbe ensemble très raffiné !
    Bon weekend.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, sem tam si človek musí urobiť radosť. Sada je krásna, nadčasová a dá sa kombinovať vždy s inou farbičkou. Aj darček od seba pre seba hreje pri srdiečku :) Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, krásně jsi nakoupila - a musíme si občas udělat radost, to chápu - jsem na tom stejně.... Krásnou neděli s GG, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko i když žádný kousek od GG nemám i tak se mi moc líbí-zvlášt vše v šedé je nádherné-krásné kousky a krásné fotečky!Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko krása, i já jsem neodolala a vlastním některé hrnečky z GG. Je fakt, že ouška by u hrnečků bodla :-) Také si dělám zálusk a Doru white, protože se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych si uměla vybrat.Odrazují mě ale ty ceny.Asi bych se bála,aby mi tu krásu někdo nerozbil.A kupovat něco,co se nebude používat nechci.Ale kdoví,jednou třeba taky neodolám.
    Každopádně ty tvoje kousky jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Deni já Ti to moc přeji!!!Šedá je moc krásná a elegantní a neokoukaná! Snad Ti radost pomůže i k uzdravení!Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Deni, i já jsem dlouho odolávala, protože je porcelán hodně drahý a popravdě se mi předchozí kolekce ani příliš nelíbily. Ale poslední kolekce jsou tak nádherné, že jsem neodolala už v létě Rosie white, pak jsem si přes všechno ovládání v zimě pořídila pár kousků Fay red. Vždy se mi líbila červená barva, ale v bytě jsem se jí snažila vyhýbat - rady designérů, učení feng šuei a nevím ještě co všechno proti červené barvě brojí seč může. Ale když jsem už konečně neodolala pořídila si pár kousků, tak jsem pochopila, že žádné učení prostě nemůže postihnout všechny osobnosti na světě a ke mě červená patří, ať dělám co dělám. A z posledního katalogu je to Malou white, která červenou taky obsahuje a pak jsem tedy ještě neodolala ještě džbánu Grands magazine. Vlastně vůbec nevím, čím mě tak uchvátil, ale musela jsem ho mít. A mám z něj takovou radost. Proč si neudělat radost sama, když každému jinému přijdou tyhle věci ale úplně zbytečné, že?
    Hezký víkend a užij si krásné věcičky, které jsi si dopřála. Hlavně si nenech vůbec žádný čas na výčitky, že ji utrácela jen a jen pro sebe.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera!! Šedobílá kombinace je nádherně elegantní. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  13. Deni, nádherný porcelán !
    Já stále ještě odolávám, ale když to tady vidím, nevím, nevím jestli náhodou nějaký pěkný kousek také nutně nepotřebuji ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky