28. září 2012

... ♥ srdíčkové ocenění ♥ ...

... včera  jsem dostala moc milé ocenění od Marušky http://maru-stesti.blogsp ot.cz/  ...

... a dneska jsem dostala totéž ocenění od Carolinky Mii http://carolinamia.blogspot.cz/

... holky moje zlaté moc Vám oběma děkuji ze ...




... já ho věnuji třem hodným ženám ... jednu znám osobně ... a to je moje moc hodná babička Odlřiška ... babičko moje zlatá, jsem ráda, že tě ještě mám ... přeji Ti z celého srdíčka hodně štěstíčka ... lásky ... a hlavně zdravíčka , to Ti moc chybí ... přeji abys měla svoje očička v pořádku a už se moc těším až za měsíc oslavím s Tebou tu Tvoji pětaosumdesátku ... krásný to věk ... ♥ ♥ ♥


... ocenění posílám  Ilonce  http://oranzerka.blogspot.cz/ 

... ocenění posílám Michalce  http://byvicky-michaela.blogspot.cz/ 


... pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nejhezčích slov na světě "děkuji", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu,upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři a vyznejte se mu. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to 2 lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete uděláte dnes, neodkládejte na zítra. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu - jim je. Děkuji ...


... děkuji Vám Všem které navštěvujete můj blog ... zanecháváte komentáře ... já poslední dobou nějak nestíhám psát komentáře pod Vaše články ... ale přehled o Vás mám ... slibuji, že se polepším  ♥ ♥ ♥ ... 

... sladké sny a dobrou noc ... 

 

3 komentáře:

  1. Denisko moc gratuluji k ocenění. Moc krásně jsi to napsala o sojí babičce . Přeji hodně zdravíčka babičce . Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Deniska, blahoželám k oceneniu a babičke želám hodne zdravia. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko,
    nádherné vyznání a poděkování tvoji úžasné babičce :-)
    A hned pod ním veliké překvapení pro mě !
    A já už myslela, že jsi na mě zapomněla !
    Takové přenádherné ocenění mi pošleš a to zrovna k 1.výročí mého blogu, který vznikl Díky tobě !
    Ze ♥ moc Děkuji !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky