20. září 2012

... západ slunce ...

... minulý víkendík jsem opět trávila u nás na Štěrkáči s klubem  Stůňata  ... bylo to náprosto dokonalé ... moc ráda mezi ně chodím ... tvořilo se ... vykládalo ... no prostě celý víkend relaxovalo ...

... jeden večer nás překvapil moc pěkný západ slunce ... foťák byl po ruce tak jsem hned fotila ...










































































...pro mě je to náááprosto dokonalé co dovede příroda udělat ... hlavně, že nám nepršelo ...

... zítra zase ukáži co se tvořilo ...

... pěkný čtvrtek ... mějte se krásně  ♥ ...


6 komentářů:

  1. Ahoj, Deni, nádherné fotky! Něco podobného jsem lovila včera z balkonu, div jsem z něj neslítla :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko to je krása!!!!!!Také kolikrát fotím jen tak krásu přírody:-)Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, krásné fotky... člověk zírá, co vše příroda dokáže!
    Nádherný podzim přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou teda barvy! Fotky působí jako fantasy obrázky.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje fotky dokazují, že přírodaje mocná čarodějka. Povedená fota.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky. Miluji západ slunce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky