17. března 2013

.. háčkované vajíčka návod ..




.. během včerejška a dneška jsem dostala mnoho emailíku na návod na vajíčka .. napsala jsem  Olince z MMB .. jestli můžu její návod nafotit a použít na blog .. dovolila :-) .. tak tady je ..

.. háčkovala jsem z příze Camilla a Catania, háčkem číslo 2 ..
.. zkoušela jsem taky háček číslo 2,5 ale ten je velký ..
.. polystyrenová vajíčka 6 cm .. jsou to na našem trhu nejmenší ..
.. vajíčka jsou háčkované ze dvou částí, přední je barevná .. zadní jedno barevná ..




.. zkratky :

řo .. řetízkové očko
po .. pevné očko 
dlsl .. dlouhý sloupek
plsl .. polosloupek

.. a jdeme na to ..

.. začínám vždy zadním dílem .. záleží to na Vás .. u zadního dílu se každá řada začíná 3 řo je to místo dlsl .. každou řadu končím po do 3 řo ze začátku řady ..




1 řada .. do stahovacího očka udělá. 3 řo a 11 dlsl ..spojím po do 3 řo ..

2 řada .. každý dlsl rozkáčkuji na 2 dlsl .. celkem 3 řo a 23 dlsl .. spojím po do 3 řo ..




3 řada .. 3 řo hned vedle 1 dlsl  .. do dalšího dlsl z předchozí řady 1 dlsl .. do dalšího dlsl z předchozí řady 2 dlsl takto střídám celou řadu 2 - 1 - 2 - 1 .. celkem 3řo a 35 dlsl .. spojím po do 3 řo ..




4 řada .. 3 řo a 35 dlsl ..kolečko se nám začíná stahovat .. není krásně rovné .. spojím po do 3 řo ..




5 řada .. dělat přesně jako 4 řadu ..

.. máme zadní díl hotový .. přízi necháme nestříháme budeme sní vajíčka sháčkovávat k sobě ..řada která je z dlsl začínám 3 řo .. a řada která je s plsl začínám 2 řo ..




.. dáme se na přední díl ..




1 řada .. do stahovacího očka 3 řo a 11 dlsl ..




2 řada .. každý dlsl rozháčkuji na 2 dlsl .. takže 3 řo a 23 dlsl - neháčkuji do dlsl ale mezi ně ..




3 řada .. střídat 2 dlsl a 1 dlsl do jednoho .. 2 - 1 - 2 - 1 - 2 ..  neháčkuji do dlsl ale mezi ně .. 3 řo a 35 dlsl




4 řada 2 řo a 35 plsl .. háčkuji do sloupku ..




5 řada .. 2 dlsl vždy mezi 2 pldl z předchozí řady .. půlka vajíčka už se nám pěkně tvaruje ..celkem 3 řo a 35 dlsl




6 řada .. 2 řo a 35 plsl do každého dlsl z předchozí řady .. a ukončíme ..

.. zapošijeme všechny konce přízí a můžeme sháčkovávat ..




.. já sháčkovávám vždy po .. zkoušela jsem to krátkým sloupkem, ale mě se to nelíbí .. v půlce háčkování vložím vajíčko a oba díly pěkně upravím .. povytahuji aby vše pěkně sedělo a do háčkuji .. zapošiji a máme hotovo .. uf  :-) ..

..holčiny kdybyste našli nějakou tu chybičku tak klidně písně tě .. fotila jsem a psala podle sebe ..

.. už se moc těším na Vaše dílka :-) ..

.. háčku zdáááár ..

.. pěkný zbytek neděle ..


22 komentářů:

  1. Deni, super navod! Dekuji, hned vecer vyzkousim. Vajicka jsou nadherna! Prijemne odpoledne! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za návod, zrovna nemám do čeho píchnout (chlapi jsou v luftě), tak se na to vrhnu ;)
    Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, díky . Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Dziękuję za wzór.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, vajíčka jsou překrásná!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ja by som si poradila i bez toho, preto ma ani nenapadlo prosiť návod, ale každé uľahčenie práce vždy poteší :) Veľká vďaka za ochotu a námahu !!! :) Si zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deni!!!
    Byla jsem tady i včera a moc jsem tvoje vajíčka obdivovala.Jedno jsem vyzkoušela hnedka obháčkovat a docela se podařilo.Tak teď to vyzkouším i podle návodu,za který ti moc děkuju!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Joj to se krásně vajíčkuje! Jsou moooc povedená a hezky barevná! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná vajíčka..tiše závidím, já háčkovat nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné, děkuji za návodík, určitě vyzkouším.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  11. Deniska ty si poklad, zase mám čo skúšať. krásny návod a ešte krajšie vajíčka vznikli. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Denisko krásný návod. Vajíčka jsou moc hezká. Doufám, že na nějaká 6 cm vajíčka natrefím. Zbytků bavlněných přízí mám víc než dost. :-)
    Moc děkuju!
    V.

    OdpovědětVymazat
  13. Denisko,
    vajíčka jsou překrásná !
    Jarně háčkovaná :-)
    Díky moc za návod, pokusím se o ně ;-)
    Krásný týden !

    OdpovědětVymazat
  14. Deniska nádhera!!! Dík za návod, vyskúšala som a vložila na MMB.

    OdpovědětVymazat
  15. Deni, vajíčka jsou parádní. Letos už jsem toho "vajíčkování" chtěla nechat... ale asi ještě pár zkusím podle Tvého návodu :-)

    OdpovědětVymazat
  16. super návod, už mám aj ja uháčkované.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Deni,vajíčka jsou překrásná.Jen nevím jak přetahuješ ty další barvy vlny,že u tebe nevidím přetahovaní a u mě je to vidět.Jinak moc děkuji za návod.Až zase něco vymyslíš tak to opět přidej.Milena

    OdpovědětVymazat
  18. Jaja super! dziękuję za kurs :)
    pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den. Prosím o radu-dělám podle vašeho návodu vajíčka,ale to 6cm polystyrenové vajíčko je do toho malé a to jsem ten přední díl udělala ještě o řadu menší. Dělala jsem z Kamily a barevné bavlnky. děkuji Lucie
    PS: ta vaše jsou krásná :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky