11. listopadu 2013

.. háčkované vločky ..

                    dneska máme 11. 11. podle pranostiky by měl přijet Martin na bílém koni
                         ale to se aspoň u nás nekoná .. nesněží, ale fouká a je venku zima
                                     tak aspoň já jsem si uháčkovala pár vloček




❅❅❅

vločky už doma nemám, dělají radost někde jinde
a tentokrát jsou hodně daleko 








návody na vločky najdete  TADY  stačí kliknout na ,, stáhnout ,, opsat slova a pak ještě kliknout na OK a stahuje se nám celý časopis




přeji Všem Martinům hodně zdravíčka a štěstíčka


a Vám milé blogerky příjemný vstup do nového pracovního týdne
mějte se krásně

mám Vás ráda 



42 komentářů:

  1. DENI,
    MOC PĚKNÉ VLOČKY. DĚKUJI ZA ODKAZ .. KATKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, není zač. .. pěkné pondělí přeji .. Denisa

      Vymazat
  2. Diniska sú krásne a na zelenom stromčeku krásne vyniknú. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      děkuji .. je to focené narychlo.
      Měj se pěkně .. Denisa :-))

      Vymazat
  3. DENČO,
    MOC PĚKNÉ HVĚZDIČKY. JEN ŠKODA, ŽE MI TO JEŠTĚ ZE SNĚHURKOU NEJDE. MĚJ SE V PRÁCI PĚKNĚ. A NĚKDY AHOJ JANČA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      neboj časem Ti to taky půjde.
      Já jsem se Sněhurkou bojovala dva roky,
      pak jsem konečně sladila Sněhurku s háčkem 1,25 a najednou to šlo.

      Měj se pěkně a někdy se sejdem .. Denisa :-))

      Vymazat
  4. nádherné, milučké....tiež mám háčkované ozdoby na stromček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane, děkuji.
      Já zase letos nebudu mít háčkované ozdoby na stromečku.
      Vždy je rozdám.

      Dobré ránko .. Denisa

      Vymazat
  5. Deni krááásné vločky děkuji za odkaz snad se mi podaří k těm mým předloňským nějakou přidělat.Radla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, není zač.
      Určitě nějakopu tu vločku ještě do Vánoc stihneš .. Denisa

      Vymazat
  6. Deni, vlocky jsou kouzelne! Taky je mam rada na stromecku, pusobi tak krehce. Krasne pondeli, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      já si každý rok říkám, že si během roku naháčkuji nějaké vločky na stromeček.
      Jako vždy začnu. ale vše rozdám.

      Pěkný den .. Denisa

      Vymazat
  7. Ty jsou nádhernéé, to bych chtěla umět. A mně se TAk nedostává času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie,
      děkuji, já vždy háčkuji po nocích.
      Přes den není vůbec čas .. Denisa

      Vymazat
  8. Stáhnout mi to nejde, chce to nějaké přihlášení a heslo. nemohla bys mi prosím poslat návod mailem? Děkuji..Snad je to pro laika pochopitelné, už dlouho jsem nedržela háček v ruce. Z jaké příze to je??? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amalko,
      jen jak budu mít více času tak to pošlu.
      Dnes konečně začínají s opravou střechy .. KONEČNĚ ..
      Návody na vločky Ti pošlu taky nějaké jednodušší.

      Pěkný den .. u nás prší .. Denisa

      Vymazat
  9. Deni, krásne Ti to nasnežilo. Vďaka za link, zodpovedne uložené. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      není zač. Našla jsem to úplně náhodou .. Denisa

      Vymazat
  10. Tady někdo přivolává sníh :-) Vločky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji. Taky už dělají radost jinde. Denisa

      Vymazat
  11. Jarka od Poděbrad11. listopadu 2013 v 17:45

    Denisko,vločky jsou úžasné jako všechno,ale vrátím se k čokoládovému polštářku,nemohla bys uveřejnit popois,,,????Děkuji moc za ochotu Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,
      děkuji. Ach ten návod na polštářek.
      Já ho nemám.. háčkovala jsem jem od oka.
      Ale zkusím ho dát dohromady, ale bude to chvilku trvat,
      mám doma momentálně staveniště.

      Dobré ránko .. Denisa

      Vymazat
  12. Deni, jsou moc nádherné. Už jsem dlouho neháčkovala - že bych po letech vytáhla háček a zkusila nějakou hvězdičku? Děkuji za krásné obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      určitě háček vytáhni. Je to seper relax .. Denisa :-)))

      Vymazat
  13. Denisko, překrásně zpracované, Vaše stránky jsou pro mne velký relax, Vaše práce je takovým měřítkem, když prohlížím jiné stránky a kochám se, tak mě často napadne: " ... pěkné, ale Deni to není ... " Mějte krásné dny. Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli,
      děkuji moc za pěkný komentík.
      Moc jsi mě potěšila.

      Přeji pěkné podzimní dny .. u nás prší .. a to mi zítra mají dojít opravovat střechu .. snad nebude pršet .
      Papa .. Denisa :-))))

      Vymazat
  14. Deni, moc krásné hvězdičky. Čas letí jako voda, vánoce jsou tady za chvíli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli,
      moc rychle to letí -- Vánoce jsou tu opravdu za chvilinku .. Denisa

      Vymazat
  15. Denííí, tlieskam...pekný večer :o)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Deni, krásně uháčkované vločky a děkuju za odkaz, už mám staženo. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Deni máš to zase moc krásné! A díky moc za odkaz, mám uloženo. Ale v Tvém podaní je vše ještě skvostnější. Díky, monikaht.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,
      není zač. Moc ráda háčkuji vločky.
      Vždy říkám konečně pro sebe a stejně
      nemám nic.

      Měj se pěkně Denisa

      Vymazat
  18. Milá Denisko, vločky jsou kouzelné, jako opravdové.Krásně si nám je nafotila.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      děkuji moc. Focení to byla taková rychlovka. Denisa

      Vymazat
  19. DENI,
    JÁ TU CHVÍLI NEJSEM A TY MEZI TÍM UDĚLÁŠ TAKOVOU KRÁSU.
    JSI ŠIKULKA.

    DOMA BOJUJ A BUDEŠ TO MÍT UŽ KONEČNĚ VPOHODĚ.

    PAPA DARKA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dari,
      vždyť jsou to jen vločky.
      Střecha už se bude dělat od zítřka,
      už dnes mám z toho hrúzu.
      Však víš jaké je u nás počasí.

      Měj se a drž pěsti ať je to OK .. Denisa ♥

      Vymazat
  20. Deni,
    mohla bys mi poslat do mailu msumova@gmail.com kde najdu návody. Už dlouho naháčkuji, ale te´d nemůžu odolat to nevyzkoušet. Jsou tak krásné.
    Díky,Martina

    OdpovědětVymazat
  21. piekne gwiazdeczki pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky