17. února 2017

A MÁM PO PRÁCI

                                                                           na nějaký čas 


Achhhhh joooooo

pěkný páteční večer přeji 

ve středu jsem tak nešťastně uklouzla
a mám ruku zlomenou na třikrát 
😢

co se dá dělat 
jen kdyby to tolik nebolelo 

moje milé blogerky 

mějte super víkend 

dávejte na sebe pozor 

mám Vás ráda 

DENISA 

12 komentářů:

  1. To je smůla, přeji brzké uzdravení a vydržať !!!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, moje mamca to mela jak vy v sadre, hodne ji to utahli a ted uz 5 mesicu rehabilituje a porad to neni ono.Preji vam at to mate lepsi nez ona :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je teda smůla! A tak moc.;( snad to bolení přejde a hlavně to dobře sroste 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Deni!
    Posílám podporu také ode mě.Ono to tak někdy bývá...Víte co?Myslím že by byla horší pravá ruka...No člověk stejně řekne,že je jako bez ruky... :-)
    Držte se a opatrujte se.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, přeji ať kosti správně a rychle srostou. Snažte se hýbat prstíky už teď, a po sundání sádry procvičujte ruku ve vlažné vodě. Mějte hezký čas i bez ručních prací, zatím jen přemýšlejte do čeho se pak pustíte.

    OdpovědětVymazat
  6. A to je velmi nepříjemné. Přeji výdrž a hlavně ať kosti srostou tak jak mají.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Deni, držím Vám palce, aby ručka brzy a dobře srostla. Vezměte nějakou dobrou knížku a odpočiňte si. Budu se těšit zas na zprávy na Vašem blogu.
    Míla z Brna

    OdpovědětVymazat
  8. Deni,přeji,ať je pacička opět v pořádku.Je to smutné-navíc na konci zimy.
    Eva z KV

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko to je smůla veliká ale i tak si myslím že se nudit nebudeš,přejí Ti jenom aby to všechno dobře dobře dopalo a pacička byla opět jako dříve.Budu držet pěast a moc zdraví přeje Luďka

    OdpovědětVymazat
  10. MIlá Deni. Jej to se stala velmi nepříjemná věcDoufám že už to tak nebolí,budu držet pěsti ať se pacinka dobře zahojí,a přeji brzské uzdravení, Spozdravem Luďka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky