17. února 2017

A MÁM PO PRÁCI

                                                                           na nějaký čas 


Achhhhh joooooo

pěkný páteční večer přeji 

ve středu jsem tak nešťastně uklouzla
a mám ruku zlomenou na třikrát 
😢

co se dá dělat 
jen kdyby to tolik nebolelo 

moje milé blogerky 

mějte super víkend 

dávejte na sebe pozor 

mám Vás ráda 

DENISA 

9 komentářů:

  1. To je smůla, přeji brzké uzdravení a vydržať !!!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, moje mamca to mela jak vy v sadre, hodne ji to utahli a ted uz 5 mesicu rehabilituje a porad to neni ono.Preji vam at to mate lepsi nez ona :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je teda smůla! A tak moc.;( snad to bolení přejde a hlavně to dobře sroste 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Deni!
    Posílám podporu také ode mě.Ono to tak někdy bývá...Víte co?Myslím že by byla horší pravá ruka...No člověk stejně řekne,že je jako bez ruky... :-)
    Držte se a opatrujte se.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, přeji ať kosti správně a rychle srostou. Snažte se hýbat prstíky už teď, a po sundání sádry procvičujte ruku ve vlažné vodě. Mějte hezký čas i bez ručních prací, zatím jen přemýšlejte do čeho se pak pustíte.

    OdpovědětVymazat
  6. A to je velmi nepříjemné. Přeji výdrž a hlavně ať kosti srostou tak jak mají.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Deni, držím Vám palce, aby ručka brzy a dobře srostla. Vezměte nějakou dobrou knížku a odpočiňte si. Budu se těšit zas na zprávy na Vašem blogu.
    Míla z Brna

    OdpovědětVymazat
  8. Deni,přeji,ať je pacička opět v pořádku.Je to smutné-navíc na konci zimy.
    Eva z KV

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥