2. května 2017

MAGNÓLIE

                                                                           už kvetou




pěkné úterý přeji

jak koukám tak jsem dlouho nic nevkládala 
úraz mě nějak zabrzdil
teď už mám sádru dole, tak snad už pomalu začnu něco tvořit 
ale spíš víc fotím jak tvořím






magnólie nekvetou u nás ale ve Zlíně




je to růžová a bílá krása 






jen škoda, že květ vydrží chvilku

střapatá magnólie kvete u nás v Otrokovicích u Senioru C 









taky máte rádi jaro .. já ano 

a to je pro dnešek vše 

mějte se krásně .. mám Vás ráda 

DENISA

6 komentářů:

  1. To je nádhera. U nás jsou již odkvetlé, jaká škoda, ale také jsem se kochala.
    Moc hezké fotky.
    Přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Statečně přiznávám, že střapatou magnolii vidím poprvé.Je krásná. A fotečky jsou taky krásné.
    Hezké dny přeji.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Pozdravuji od Olomouce!
    Hezké a krásné...myslím magnolie-určitě vždy...
    Tak přeji dobré uzdravování ruky.Mějte se hezky a prostě krásné dny... :-)
    Eva od OL.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, u nás už jsou taky pár dní odkvetlé, kvetou tak v půli dubna.
    Pak zafouká, zaprší a je po květech ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera!
    Já včera zahlédla kvést smetanovou 😍

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, miluji magnólie. Loni jsem si jednu zasadila. Jsem zvědavá, kdy pokvete.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky