5. května 2017

OTROKOVICE V KVĚTU

                                                   jsou každý rok na jaře a pokaždé jsou jiné




pěkný páteřní večer moje milého blogerky přeji 




po zimě se vždy těším na jaro .. kdy naše město 
září barvami 
to se potom toulá městem a fotím 




letos nám tu kvetou tulipány na každém kroku




je to nádhera 








před poliklinikou je to vždy úžasné 

Baťov taky není pozadu 








tam sice není tolik tulipánů .. ale zase tam kvetou pěkně
stromy a keře 










doufám, že jsem vás fotečkama ne zahltila
doma mi stále nadávají že fotím

přeji příjemný víkend 

mám Vás ráda 

DENISA

8 komentářů:

  1. Krásna výsadba mesta:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně rozkvetlé město!
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Poznala jsem jen Prior na Baťově.Děkuji za nádherné obrázky mého rodného města.Snad se mi podaří tuto nádheru uvidět za pár dní.
    Přeji krásné jarní dny Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den přeju!
    Nádhera...překrásná...
    Já jsem ráda,že konečně...můžu dát ven mé milované muškáty-letos mám všechny svoje z odnoží,krásně předtím přezimovaly na chodbě u okna.Já je miluju...a ještě fialky,ty mám prostě celý život...
    Mějte se hezky a pozdrav od Olomouce.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. شركة تنظيف منازل بالاحساء

    معنا مع شركة تنظيف منازل بالاحساء لدينا خدمات تنظيف متكاملة بالاحساء والمنطقة الشرقية نظافة شاملة مع التعقيم والتلميع ارضيات وجدران ووجهات اسعار مناسبة وجودة 100% تتوافر فقط مع افضل شركة تنظيف بالاحساء

    تواصلوا معنا لمعرفة العروض والاسعار والخدمات المقدمة والخصومات المتوفرة مع شركة المثالية للتنظيف بالاحساء او زورا موقعنا للحصول علي كافة المعلومات

    http://elmthaly-group.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A1/


    OdpovědětVymazat
  6. QUE HERMOSURA LOS TULIPANES!!!!
    PRECIOSAS LAS FLORES.
    ACA MUY MAL TIEMPO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky