26. června 2018

HORTENZIE

                                          .. pěkný poslední červnový týden přeji ..




minulý víkend jsem byla u tety a měla jsem možnost fotit její úžasné kytičky
každý rok má krásné hortenzie 



 

 


.. na zahradě má teta ještě jednu hortenzii .. 








děvčata poradíte mi jak hortenzii usušit aby měla krásnou barvu 






doufám, že jsem Vás moc nezahltila fotečkami
ale já tuto kytku miluji 

mějte se krásně 
mám Vás ráda 


DENISA 
 

8 komentářů:

  1. Denisko,
    já také, ale klasickou hortenzii nemám na zahradě žádnou.
    Prý jsou náchylné na promrznutí.
    A také se nejlépe suší ty podzimní plnokvěté, já dostala už předloni velikou kytici od kamarádky sušila jen tak ve váze bez vody a mám je krásné stále :-)

    OdpovědětVymazat
  2. malinko vody do vázy - aby stonek byl cca 1,5 cm ponořený a nechat na stinném místě zaschnout...…. prima den z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečně zdravím, já sušila vždy každou , kterou jsem dostala :) hlavně modré a společně s nasušenými růžemi jim to moc slušelo... :). Přeji krásné léto. Míla D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása a krása. Mě moji chudinku ožrali slimáci až na " kost ", pakáž jedna slimejší.....
    Užívej léta ..........

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mám moc ráda, hezké letní dny Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jeej, to je krasa .-) Mne moju tiež obžrali slimáci... :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky