7. dubna 2011

Filetové háčkování ...




... moje první filetové háčkování neboli podle mého brášky ,, filetka ,, chodím tento týden do nemocnice na převazy a v čekárně trávím dost dlouhou dobu tak jsem si brala sebou vždy háčkování a takhle to dopadlo. Je to můj první boj s tenkým háčkem a sněhurkou.

... tak Vás děvčata prosím o radu ... mám to vypnout nebo to stačí jen naškrobit a přežehlit ... děkuji moc za radu ...

... dík za návštěvu a pěkný den ... Denisa

7 komentářů:

  1. Deni, akoze supeeeer :) na prvykrat je to uzasne..s naskrobenim ti nepomozem, nemam s tym skusenost, ale paci sa mi ta technika...

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, na prvykrat si to zvladla skvele!!
    Ja to robim tak, ze napinam na spendliky iba okruhle decky. Tieto stvorcove iba skrobim a prezehlujem. Vyskusaj to vyzehlit a ak sa ti to bude zdat malo, stale to mozes dodatocne napnut :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni, dečka se Ti moc povedla. Já jsem poctivě vypínala, ale přijde mi, že nejlepší je to opravdu přežehlit a vypínat při tom žehlení.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni,
    moc gratuluji k Tvojí první "filetce" !!!
    Povedla se Ti :o))) A je moc pěkná.
    Já jsem dělala takovou chňapku.
    Líbí se mi ten vzor.
    Zpočátku jsem vypínala a teď také jen přežehluji :o))
    Deni, hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. VELKÁ KRÁSA, POVEDENÁ. MOC CHVÁLÍM.
    VYPNOUT, AŽ KDYŽ NEBUDE STAČIT PŘEŽEHLENÍ.
    AŤ SE VŠE VYDAŘÍ.
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, to není boj - vidím to na dobrou spolupráci! Asi bych ji trochu našrobila a vyžehlila.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deni, ja som háčkovací antitalent, tak neporadím, ale páčia sa mi Tvoje práce
    máš u mňa ocenenie, tak si preň príď
    krásny deň
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky