4. ledna 2015

TROŠKA MLSÁNÍ

                                            ahojte blogerky

               tak jsem se teprve teď po vánocích zakousla do vánočního cukrovíčka

před vánocemi jsem poctivě pekla to své domácí a pak jsem vůbec neměla na sladké chuť, až dneska .. kam to napsat .. já moc na sladké nejsem .. radši zeleninku




nebojte vše jsem nesnědla
:-)
to bych aspoň já nedala 




ještě, že jsou vánoce jednou za rok

a když sladké tak jsem si taky dala trošku zeleninky




zapečená brokolička s bramborem mozzarellou 

děvčata .. které jdete po 14 dnech volna do práce tak vám přeji příjemné vstávání 
já jsem stále na neschopence ach jo 

mějte se krásně
mám Vás ráda 

DENISA

2 komentáře:

  1. DENI,
    JAK TĚ ZNÁM TAK TO BYLA URČITĚ DOBRŮTKA.
    JEŠTĚ JSI NA NESCHOPENCE TAK URČITĚ NĚCO TVOŘÍŠ.
    DĚLÁŠ UŽ VELIKONOCE ?

    MĚJ SE DARKA

    OdpovědětVymazat
  2. To cukroví vypadá lákavě, dokonce jsou tam druhy, které neznám. Můžu se zeptat na ty košíčky? Je to jen čokoláda? Děkuji a přeji klidné a pohodové dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky