4. prosince 2012

4. prosinec ... vločky - návody ❄

... tak vkládám dneska další návody na vločky o které mě prosíte ... nestíhám Vám to všem posílat, tak je dávám sem ...








... obě vločky jsou dělané podle předlohy č: 37 ... ale zase jsem si dělala vločky podle sebe ... mám je menší ... ta spodní je taky ten samý návod jen je tam navíc krátký sloupek ... takže 2 řetízkové oka - 1 krátký sloupek - 2 řetízkové oka ... a mezi 4 dlouhými sloupky nedělám 2 řetízkové oka ale dělám 4 ...






... je to ta hvězdička u které je pěticípá malá hvězdička  ... jen nedělám už tu pikotku mezi 2 řetízkovými očkama v poslední řadě ... dám tam 1 řetízkové oko navíc ...

... pokud si nebudete vědět s něčím rady tak pište ...

... doufám, že jste si děvčata nezapoměli natrhat třešň ... nebo zlatý déšť ... je dneska Barborky ... já jsem si ji donesla až teď večer ...


... pěkný večer a sladké sny ... ... 

20 komentářů:

  1. Wunderschöne Sterne!!!

    Lieben Gruss Elke

    OdpovědětVymazat
  2. Vločky jsou krásné, ale jelikož jsem nikdy neháčkovala, tak pro mě nepochopitelné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka a ještě ke všemu hodná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, měla bych to někdy zkusit. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Dziękuję Kochana za wzory :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, máš nádherné vločky...
    U nás teď krásně padají!!!
    Barborky mám!!!! :o))
    Ať ti krásně vykvetou.
    Měj se moc hezky a přeji krásné předvánoční dny!!!
    A ať Tě neodnese čertík dneska!! :o))))))))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, nádhera, umíš krásně háčkovat, ............ krásného Mikuláše ti přeju a pozor na čerty !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Deni já tě obdivuji tolik nádherných háčkovaných ozdobiček:-) jsi opravdu šikulka přeji krásný advent Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Krása a děkuju za návody :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky