23. prosince 2012

23. prosinec ... 4 adventní neděle ...

... už jen pár hodin a je to tady ... už jsme se dočkaly a bude tady Štědrý den ... jak ten čas letí ...




... doufám, že jste dnešní den prožily v pohodě a hlavně v poklidu ... já jsem byla ještě po nákupech ... a hlavně u rodičů a okoukla jejich stromeček ...




... tentokrát do přírodna ... a moc se mi líbí ... a jedna ryba ... tá nesmí chybět, má tam stálé místo ...








... tyto tři andílky jsem dostala od jedné moc hodné dušičky ... letos jsemje půjčila rodičům pro štěstí ... tak doufám, že ho přinesou ...

... mějte se krásně ... užijte si v klidu ještě těch pár hodinek do Štědrého dne ...
... Mám vás ráda ... ♥  ♥  ♥ ... 

 

9 komentářů:

  1. Denisko, "přírodní" stromečky já mám nejradši ..... i tobě přeju, ať je ten "štědrý den" jen a jen podle tvých představ .......... Marki


    My ráno vyrážíme s naší partou přátel na každoroční "procházku do lesa k rybníku" a pak "hurá" na to,.... nachystat stůl, obalit a osmažit kapra a pak už si to jen krásně užívat ...... už se moc těším, jak budou kluci rozbalovat ty dárečky a Mareček u toho bude volat: "To jsem si vždycky přál" !!!! :-):-):-)
    Pa, pa a krásné svátky !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, přeji Ti krásné Vánoce prožité v klidu a pohodě.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Deni, krásný stromek, přeji krásné a pohodové vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, stromček u rodičov je nádherný. Slamenné ozdoby sú aj moje obľúbené, prírodné dekorácie sú najkrajšie ozdoby. Prajem ti šťastné a veselé, nech tebe a tvojim blízkym traja anjeličkovia splnia, to po čom najviac túžite. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko stromeček je moc krásný,krásné vánoce přeji!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Deniska, krásne Vianoce prajem Tebe i Tvojim najmilším. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, celé Tvé rodině krásné vánoce,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, krásný stromeček! Klidné a příjemné prožití vánočních svátků! Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky