2. ledna 2011

Předcevzetí ...

Každý si asi dáváme novoroční předcevzetí. Někdo to vydrží  někdo ne.

Taky jsem si letos nějaké dala a o jedno se podělím. Řekla jsem si že si uháčkuji deku. Oparavdu jsem včera 1.1.2011 začala. A doufám, že ji taky dodělám ...

 bude z vlny Merino, začala jsem barvama co jsem měla doma zbytek zítra dokoupím,
háčkem číslo 3,5 a začala jsem na ježiš to jsem nespočítala tak dodatečně doplním ...




tak Vám přeji úspěšné vkročení do prvního pracovního týdne v tomto roce ... Denisa

7 komentářů:

  1. Denisko, deka bude určitě nádherná.Přeji Ti mnoho trpělivosti!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, musím se smát - taky jsem totiž začala pléd, ale zatím se fakt chlubit nebudu...Kdo ví, kdy někoho zahřeje :o)
    Tvoje deka vypadá krásně už teď, tak ať ti jde práce od ruky.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni,
    nádherné předsevzetí! Deka bude moc pěkná.
    Tenhle typ deky by se mi také líbil...ale...
    Já mám také jedno předsevzetí - a to doháčkovat květinovou deku - takový rest...
    Helenka to napsala moc hezky, musím se smát :o)))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Deni, preji ti at deka rychle pribyva, zvolila jsi hezky vzorek i barvy a jsem zvedava jestli pridas i sedou prizi, kterou mas na fotce. Hezke chvilky a pri hackovani v novem roce........

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Denisko,

    teda, tak ta bude úžasná. Přeji hodně sil a času, aby jsi ji dokončila v přehledem. Já už dlouhou dobu zvažuji, že si začnu háčkovat deku, ale chtěla jsem z příze a tak nějak mě pořád zrazuje cena.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni, jde Ti to pěkně od ruky, tak jen tak dál:) Já jsem pro změnu sáhla po jehlicích, ale moc mi to nepřibývá :))

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko,tedááá,už teďka se mi moc líbí a to jsi teprve začala.Bude parádní a jistě bude i krásně hřát.Přeju hodně trpělivosti.
    Blanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky