18. února 2012

... srdíčko ... kočka ... čtvereček ...

... po dlouhé době jsem zase vzala do ruky pedig a upletla tuto krásku ( jak ji pojmenovala moje mamka ) ... a taky jsem ji hned mamce nechala ...




... srdíčko je jako vždy do domácího úkolu ...

... nakonec jsem udělala jen takový jednoduchý pytlíček ... dva čtverečky sháčkovala k sobě na přání jedné dívčiny ... bude ho nosit v batohu a v něm dámské hygienické potřeby ...




... přeji příjmné prožití víkendu ... u nás je na nule , ale po včerejšku kdy tam pršelo je venku veliká klouzačka ...

... dávejte na sebe pozor ať se Vám nic nestane ...

17 komentářů:

  1. Ta kočička je náádhernáá a srdíčko taky. Jsi úúžasnááá. Krásný sobotní den.

    OdpovědětVymazat
  2. Kočička je fakt skvělá :-) Moc vydařené. Pěkný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, pěkné tvořeníčko, kočička z pedigu je kouzelná, hezký den a také se opatruj,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. wunderschön dieses Herz und Maus!
    Ich wünsche dir auch ein schönes Wochenende!
    Lieben Gruss Elke

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, tak ta kočička je úžasná! Paráda!

    Hezký zbytek víkendu
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Kočička je nádherná, jen zamňoukat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, kocicka je nadherna a ostatni tvoreni take! Preji hezkou nedeli, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ... děkuji moc za komentík ...

      ... pěkný večer Denisa

      Vymazat
  8. Tak a mám Vás, moje oblíbená háčkařko Deni:-))))))Krásnej blog a krásný věcičky, jak taky jinak od takový šikuly:-))
    Přeji krásný předjarní týden:-)
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky