24. února 2012

. . . předloha na čtvereček . . .

... denně dostávám několik emailíků s prosbou na můj háčkovaný čtvereček ... takže předloha je zde ...




... čtvereček byl v praktické ženě č: 10/2010 ...




... čtvereček jde použít na cokoli ...

... háčku zdáááár a pěkný pátek ...

8 komentářů:

  1. Deni,
    předlohu od tebe už mám dávno uloženou , jen ty šikovné háčkařské ručky my stále nějak chybí ;-)
    Krásný tvořivý víkend a háčku nazdar !

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, děkuji. Uložila jsem si to, jen jestli dostanu odvahu se do toho někdy pustit.

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, moc děkuji a zdravím! Je krásný!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Deniska navod si ukaladam, ale netrufam si :) som zaciatocnik a toto asi este nedokazem :) Aj moj akoze "kulatacek" je nic moc :) Peknu nedelu M :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Deni, čtvereček já nádherný, už mám uložený. Těším se až jej vyzkouším, jenom nevím, jestli se mi tak hezky povede.
    Pěkný nedělní večer,
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Milí Denmi, děkuji za předlohu. Mám uloženou a určitě vyzkouším. Rija

    OdpovědětVymazat
  7. jéj Deni:-))) zrovinka přesně podle stejnýho návodu háčkuju, trošku jsem si ho poupravila a ted mi to nevychází:-)))))) no nic.. párat to nebudu.. chápete to? Já prostě popletu každej návod:-))))))) Vy ho máte uplně dokonaléééééj!!!!!!!!!!!a to jsem si řikala, že je to blbej návod.. no.. návodem to asi nebude:-))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  8. Hello, Thank you for for this pattern. I am making a blanket with these squares, which appear in one of my favourite crochet books. However it is easier to follow a diagram and I was hoping you wouldn't mind if I add a link to this post and your blog when I write about it next. Many thanks, Debbie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky