19. října 2012

... jedna háčkovaná sadička ...

...zase jsem se chytla háčku ... poslední dobou mě bolí stále ruce a nohy ... ale hlavně ruce a potom nemůžu ani udržet háček ... ale konečně se to trochu lepší tak jsem se pustila do něčeho většího ... tuhle sadu už jsem háčkovala istejnou barevnou kombinaci ... pro velký úspěch jsem udělala ještě jednu ... tato opět cestovala jak já říkám za dalekou louži až na Floridu ...




... opět háčkovaná květina ... plněná sušenou levandulí ... a zase drží ve svých dlaní můj bráška Jarek ...




... velice ráda fotím své výrobky u babičky na jejich kastlových oknech ...




... udělala jsem taky žíňku ... návod na vzoreček je  tady ...




... a tady je celá sadičky pohromadě ... už pracuji na další ale v jiné kombinaci ... a zároveň fotím i návod na kytí o který si píšete ... snad o víkendíku dodělám a pak vložím ...

... přeji příjemný poslední pracovní den v tomto týdnu ... aspoň pro mě je poslední ... ale ještě mě čeká dneska odpolední směna ... ááách jo ...  pracovat se musí ...

... mějte se krásně ... pěkný víkendík  ♥ ♥ ♥ ...

9 komentářů:

  1. Denisko,
    překrásná je háčkovaná sada v těchto barevných kombinacích !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deniso
    Sada je moc hezká,mě zaujal vzoreček.Moc hezká barevná kombinace.Hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Deni, sada je tedy opravdu krásná, nádherně sladěné barvy! A Jarek je teda super model :o) hezký víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko sadička je úchvatná-moc hezounké barvičky!!!I tobě krásný víkend plný sluníčka!!

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, to je náááádhera, máš zlaré ručičky.............Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, krásne skombinované a ešte krajšie uháčkované. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  7. MOC HEZKÉ HÁČKOVÁNÍ A MOC HEZKÉ BARVIČKY.
    PŘEJI AŤ JDE PRÁCE PĚKNĚ OD RUKY A VÍKENDOVOU POHODIČKU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné, takombinace barev je také super.A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky