10. června 2013

.. jen tak ..

.. dneska zase jen ležím a ležím .. ráno jsem si byla u paní doktorky pro neschopenku .. tak jsem doma bez vycházek .. nic mě nebaví .. ani ten háček .. snad to bude časem lepší .. mám v noze růži nebo růžu ( nevím jak se to přesně píše, já to znám pod tímto názvem ). Bolí to jak čert .. a toho se mi rozjela chřipka .. nemůžu mít jen jednu věc .. musím toho mít vždy více ..
.. v minulém týdnu jsem slíbila kamarádce, že ji pozvu na obídek .. vůbec jsem neměla náladu něco vařit .. nevím jestli to znáte ale řekla mi .. vím, že jsi nemocná ale já jsem  počítala, že něco uvaříš tak jsem  nevařila jsem tak něco vař ..




.. vařila jsem co dům dá .. kuřecí masíčko, brokolici, mrkev, hrášek, kukuřici ..příloha tři druhy rýže .. 




.. mě to chutnalo, kamarádce taky .. ještě mi zbylo na dnešek .. takže super .. 

.. prostřela jsem v nových mističkách od Dánské firmy Falby .. zase jsem neodolala a nakupovala, jen škoda, že nemají v puntíku taky talířky ..




.. letos jsem si poprvé koupila v několika barvičkách muškáty .. tento mi dělá parádu na stole .. ostatní jsou na balkoně .. poupátek mají mnoho .. jen sluníčko by bylo potřeba .. 

.. dneska tak krásně svítilo a teď je akorát u nás bouřka a prší .. 




.. a to je pro dnešek vše, jdu si lehnout ..
.. zase mě bolí hlava jak čert .. holčiny máte nějaký dobrý recept na bolest hlavy ..

.. tak se mějte u nás akorát přívalový déšť .. snad to škody nenadělá .. 

.. mám Vás ráda . . ♥ ♥ ♥ . .

16 komentářů:

  1. ruža vie byť riadna potvora , prajem ti skoré uzdravenie a na tú bolesť hlavy skús levandulový čaj mne celkom dobre zaberá

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,
    mě na bolení hlavy zabírá jen ibalgin, ale ty chceš asi něco zdravějšího ... pak už vím jen o panáku slivovice, ta je na všechno :o):o):o).... jen nevím, jak se snese s tou růží .... držím ti palečky, ať se co nejdřív uzdravíš .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Jídlo vypadá báječně, hned bych si dala. Brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko,to mě mrzí,že jsi nemocná...obídek jsi uvařila určitě chutný...mě na bolest hlavy pomáhá,když si spánky namažu buď koňskou mastí nebo alpou a masíruji je...když je ale nejhůř sáhnu po Ibalginu...přeji ti brzké uzdravení...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, krásné fotky všechna čest, když je ti špatně. Na bolest hlavy pomáhá stisknout palcem jedné ruky bod mezi palcem a ukazovákem na druhé a postupně podržet v sevřené dlani všechny prsty u obou rukou. Ať je ti brzy lépe, Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Deni,
    přeji brzké uzdravení! ... To znám, jak je člověku ouvej, nic ho nebaví...
    Na bolest hlavy u mě zabírá obyčejný Paralen ...
    Ať jsi brzy fit.
    Papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, ty keď marodíš tak poriadne, že? :)) Prajem ti skoré uzdravenie, oddychuj a možno príde nálada aj na háčik. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Deniska, to nie je moc prijemne, ked sa hrnie vsetko na kopu. Prajem Ti skore uzdravenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Deni moc krásné fotečky u mě zabírá šumivý vitamín c a když je nejhuř tak apo-ibuprofen tak přeji brzké uzdravení a spoustu inspirativních nápadů.Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Deni recept- veľa spánku a tekutín, žiadne vyváranie a kamarátky. To sa nepriatelí s chrípkou.&Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, přeji brzké uzdravení, růže je pořádná potvora - tak hlavně být v klidu a odpočívat... Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Deni,
    přeji brzké uzdravení!
    A na bolest hlavy v začátcích mě někdy zabere acylpirin, ale pak už musí jen odeznít :-o

    OdpovědětVymazat
  13. Deni, brzké uzdravení. na bolest hlavy mi pomáhá hodně pít a potom i ibubrofen. Snad Tě sluníčko pomůže uzdravit, má být tepleji :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  14. Denisko přeju brzké uzdravení.Na bolest hlavy jsem zkoušela kde co --ale nakonec jsem vždy skončila u ibalbinu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Deni, moc pěkně jsi navařila. Muškát moc pěká barvička. Darka

    OdpovědětVymazat
  16. Deni, du pent tilberedes. Hatten av til når du er syk. De blomstrende blomst pent .. Thea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky