7. června 2013

.. kytičky ..

.. na netu ani nevím kde jsem zahlédla háčkované kytičky .. moc se mi líbily .. tak dlouho jsem hledala návodík až jsem našla .. prozatím jsou jen dvě, ale mám v plánu udělat si nějaké další .. a hlavně trošku víc barevné ..




.. návodík  je zde na youtube  je ve španělštině, ale dobře se dá pochopit .. 




.. nevím na co kytičky použiji, ale moc se mi líbí .. 

.. možná by nebylo marné je použít na brože .. 

.. mějte se krásně .. 

.. mám Vás ráda♥ ..



9 komentářů:

  1. Dení,
    kytičky jsou opravdu nádherné !
    Moc se mi líbí :-)
    Zrovna včera jsem se pustila do své první čepičky, tak na ní by byla také pěkná.
    Snad jí dám dle návodu dohromady ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne sú, aj mne sa páčia:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Deniso, to jsou moc krásné květinky... Já zase háčkovala pivoňky.
    Děkuji za inspiraci, určitě se mi bude hodit. Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, kvetinky sú perfektné. Brošne budú určite super, ale aj na taške by boli pekné. Krásny večer ti prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, moc pekné kvetinky. Vďaka tebe sa učím háčkovať. Ďakujem Anet

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, moc pěkné, jsi šikulka ..Darja

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, du er super. Takk for hjelpen .. Thea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky