21. srpna 2013

.. fialkové ♥ ♥ ♥ ..

      moc ráda háčkuji srdíčka .. tentokrát jsou do fialková, rovnou tři odstíny barvičky




srdíčka jsou plněná levandulí 
kytička uprostřed je sušená levandulka která se mi letos urodila na balkoně 





další srdíčka jsou tak zvané zbytkovky 











doufám, že jsem Vás blogerky nezahltila fotečkama .. nevěděla jsem kterou mám vybrat

přeji příjemný podvečer
konečně už nefouká aspoň u nás vítr 
hned je tam venku líp

mějte se krásně
mám Vás ráda 



12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jill .. srdíček není nikdy málo .. já jsem jich teď dělala kolen 60 kousků .. Denisa

      Vymazat
  2. Denisko,srdíčka jsou nádherná a musí úžasně vonět.Já tu háčkovanou krásu táák miluji.
    Přeji pěkný večer a posílám pozdravení.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji moc za pěkný komentík. Já mám ráda taky háčkované věcičky. Jen mě doma nikdy nic nezůstane. Vždy vše rozdám.

      pěkný den .. Denisa

      Vymazat
  3. Beautiful crochet hearts!!
    Lovely lavender color!
    Greetings.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ljubinka, thank you so much for your comment.
      I have a purple dye lately in popularity.

      Have a nice day .. Denisa

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Amelie, děkuji moc za komentík .. pěkné letní dny .. Denisa

      Vymazat
  5. Deni,
    moc pěkné ♥ jsi šikulka.

    .. papa Darja ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dari, děkuji .. dnes se u Tebe zastavím .. pěkný den Denisa

      Vymazat
  6. Jé, ty jsou hezounké....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, poslední dobou ujíždím na fialové a to tmavě fialové srdíčko ladí mému oku velice :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky