4. srpna 2013

.. troška inspirace ..

           .. jak už jsem psala .. tak jsem doma na neschopence bez vycházek
snad v pátek dostanu  vycházky .. mám podkrovní byteček kde je teplounko, tak se člověku nechce ale vůbec nic dělat .. abych napsala popravdě tak jsem se dneska pomalu nastěhovala do koupelny .. tam je celkem chládek .. tak jsem dnes trošku háčkovala a brouzdala po netu .. mám jeden sen .. chtěla bych někdy svůj vlastní domeček .. tak jsem koukala po domečkách .. a chci vám ukázat co jsem si uložila .. takže inspirace je už na světě ..













děvčata nebojte nejsem moc náročná 
stačilo by něco menšího třeba někde v chládku 







nebo taky někde v klidu u vody s vlastním molem 





 taky teplé krajiny by nebyly marné 
ale nééé mě úplně stačí naše krajina 




tady ba se supééér relaxovalo a tvořilo 


snad se mi můj sen někdy splní .. a třeba taky ne 
nevadí .. jsem ráda to co mám 

přeji příjemný zbytek neděle



6 komentářů:

  1. Nádhera. Asi budu bydlet s tebou:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych ten třetí a to i bez bazénu, ten je úchvatný. Rychlé uzdravení, Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné inšpirácie, snáď sa raz ten sen vyplní a ty budeš písať príspevok o zariaďovaní svojho domčeka :) Prajem skoré uzdravenie. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. ...díky za inspiraci, právě řešíme projekt domu :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Zcela se shodnu s Lucií, taky bych brala ten třetí bez bazénu. Kdy mohu přijet na kávu? :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. ...si nechám snívať :o)))))))))
    Krásny deň Denííí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky