31. srpna 2014

JE TO NEBO NENÍ

                                                       .. Rakytník ..




byla jsem u kamarádky a zaujal mě tento keř
hned mě napadl rakytník
tak nevím
je to nebo není  


 

  holčiny pokud je to rakytník
co z něho děláte
marmelády, zavařujete, sušíte 




moje milé přeji příjemný nedělní večer
u nás je po pěkném dešti

dětičkám přeji příjemný vstup do nového školního roku
rodičům pevné nervy
:-)

mám Vás ráda 

DENISA

8 komentářů:

  1. Jj Deni, je to rakytník řešetlákový - perfektní na imunitu /čajík, kompot .../ a zevně v podobě olejíčku na všeliké ekzémy hojivý /pozor barví oranžově/... Hezký večer přeje Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      děkuji moc za odpověď.
      Ještě se zeptám, jak poznám,že je rakytník zhralý.

      měj se Denisa♥

      Vymazat
  2. Maruška už ti Deni fundovaně odpověděla, já chodím kolem tohoto keře a vždycky jsem si myslela, že to rakytník je... Tak jsem ráda, že to mám potvrzené!
    A ty Deni, jdi sklízet :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo,
      jak jsem se nedávno koukala tak za našim městem je u cesty mnoho rakytníků.
      Ale u cesty trhat nebudeme.
      Ty sklízet nebudu, ale u kamarádky určitě jo.

      měj se Denisa♥

      Vymazat
  3. DENISKO,
    MOC PĚKNÉ FOTEČKY.
    RAKYTNÍK JE TO.

    MĚJ SE DARKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darko,
      děkuji, můžeš jít na rakytník semnou.

      měj se Denisa♥

      Vymazat
  4. je. je to rakytníková holka. kluci nemají plody. a holky bez kluků taky ne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky