15. dubna 2013

.. kytička .. návod ..

.. dostala jsem pár vzkazů jestli bych nemohla udělat návod na kytičku .. ne každý se vyzná v kresleném návodu .. tak jsem sedla a nafotila ..




              .. kytička je tvořena 4 řadami a je jednoduchá .. tak honem na ni ..

.. zkratky v návodu :

řo. - řetízkové očko
po. - pevné očko
krsl - krátký sloupek
dlsl - dlouhý sloupek

.. já vše začínám stahovacím očkem .. kdo začínáte řo. - udělejte jich 8 a spojte do kroužku ..



              
 .. do stahovacího očka 3 řo. a 19 dlsl. .. řadu ukončíme po. do 3 řo ..







 .. začneme 3 řo. - 1 dlsl. - 2 řo. - 2dlsl. - 2 řo. .. až do konce uděláme takto řadu a zase spojíme po. do 3 řo. ..





.
.. po. se přesuneme mezi dlsl. kde jsme v předešlé řadě dělali 2 řo .. teď budeme pracovat pouze mezi nimi ..

.. 3 řo. -  1dlsl. - 2řo. - 2 dlsl. - do další mezery děláme 2 dlsl. - 2 řo. - 2 dlsl. takto stále až do konce .. řadu ukončíme po. do 3 řo. ..




.. podle nákresu jsem si poslední řadu trošku upravila .. mezi vějířky dělám 1 krsl ..


.. po. se přesuneme mezi dlsl. kde jsme v předešlé řadě dělali 2 řo. - 3 řo. a 7 dlsl. - mezi 4 dlsl. - 1 krsl. takže do konce řady háčkujeme takto 7 dlsl. - 1 krsl. - ukončíme po. do 3 řo ..

                                        .. máme kytičku hotovou ..




            .. ještě jednou přidávám taky kreslený návod který jsem našla na netu ..




.. děvčata pokud budete něčemu nerozumět tak klidně pište na můj emailík deniben@seznam.cz .. nebo nechte vzkaz v komentáři .. budu se snažit hned odpovědět ..

                                              .. háčku zdáááár ..

příjemný vstup do nového pracovního týdne .. venku máme konečně jaro .. svítí tady u nás Oskárek 

.. mám Vás ráda ..


12 komentářů:

  1. ♥ Krásné! Já už se opravdu, ale opravdu!, musím začít učit háčkovat :-) Hned bych si udělala několik bílých kytiček :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :) You did a very good step by step with my ugly drawing!

    http://teszekveszekvacakolok.blogspot.hu/2012/10/mi-3-kedvenc-szined.html

    Bye! Zsuzsi

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko krásné květinky :o) Také už o nich nějaký ten čas uvažuju :o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Denisko:)hned jak bude chvilka,jdu na ně!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle kytičky už jsem zkoušela podle jedné šikulky na španělském blogu a pořád mi nevycházely,tak jak mají,tak je zkusím podle tebe denisko.Děkuji moc za návod!Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůůů to je krása))))proč mi to háčkování nejde((((Ale popis je super vyzkouším to))přejí krásný sluníčkoví den))

    OdpovědětVymazat
  7. Uzasny postup zacala som z hackovanim teraz ale podla tvojho navodu som to pohode zvladla dakujem velmi pekne a tesim sa na dalsie navody :*

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, nádhera. Jak velký háček jsi použila? Mám doma Camillu, Catanii a Katku.... Děkuji za odpověď, Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za skvělý návod. Háčkovat jsem začala včera. Uháčkovala jsem si nákrčník. A dnes už jsem zvládla vaši kytičku :-) Díky za podrobný postup.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky