17. srpna 2013

.. letní nebo zimní háčkování ..

.. konečně jsem zase začala pomalu, ale jistě háčkovat. Měla jsem nějakou nechuť k jakému koliv tvoření ..teď jsem začala už pomalu háčkovat vánoční ozdoby. A rovnou jsem začala stromečkama ..




ještě nevím jaké budou u mě vánoce 
myslím barvičku 




takže volba byla jasná
bílá a ledově modrá 




návod na stromečky už jsem měla dlouho doma .. už od předloňských vánoc 
děkuji za něho  Alči - Chez Athena







 a co vy děvčata .. už taky tvoříte na vánoce 
já vždy říkám, že začnu po prázdninách a nakonec vždy tvořím až v prosinci 


přeji dobrou noc a sladké sny 

mám Vás ráda

♥ ♥ ♥ 

19 komentářů:

  1. Deni, já už mám tak měsíc před Vánocema vyzdobený celý dům... jsem do toho blázen a dělá mi to radost... škoda, že ty Vánoce nejsou delší. Tak ať si to pořádně předem užiji:) Mám Vánoce strašně ráda tak asi jako každý:) Prima zbytek léta. l.

    OdpovědětVymazat
  2. Deni...na Vánoce ještě netvořím, užívám si sluníčka a krásných teploučkých prázdnin.
    A navíc...přijde ještě určitě krásné babí léto a podzim.
    Ale stromečky máš moc moc pěkné!
    Měj se prima, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,
    moc pěkné stromečky.
    Jsi šikulka !!!
    Doufám, že mě je taky naučíš.

    Pěknou nedělku .. Darja

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné stromečky, aspoň se trošku ochladíš :-)
    Každý srpen jsem už šila na vánoce, letos nějak ne...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Deni, přiznám se, že se mi ještě nechce tvořit vánočně (i když Vánoce miluji). Zatím si užívám konec léta. Přesto stromečky jsou moc krásné a je to perfektní tip. Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné stromečky, no vánoce jsou fakt už za chvíli.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, trochu mě to děsí, ale jsou nádherné!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko nádherné, taky už pomalu myslím na vánoce:-) Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Deni, váš blog pravidelně sleduji , i já mám svůj jen není plný tak luxusní práce a foteček jako ten váš. Měla bych prosbičku, byl by možný návod na ty stromky? Naprosto mě uchvátily. Pokoušela jsem se najít v odkaze u autorky, ale bohužel nenašla. Snad není tajný.
    Děkuji mooc Martina http://handmademartina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,váš blog je nádherný. Jako paní přede mnou mě moc zaujaly vaše háčkované stromečky. Taky jsem je zkoušela hledat v odkaze,který máte uvedený,ale bohužel se nezadařilo. Zkoušela jsem i háčkovat podle obrázku,ale abych řekla pravdu,stromečku se to moc nepodobá :-). Moc vás prosím,bylo by možné poslat návod? Děkuji moc Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, již dlouho k Vám nakukuju.Vaše háčkovaní je kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer, moc krásný Váš Blog. Moc se mi líbí háčkovaný stromeček, ale nevím jak uháčkovat. Mohu poprosit návod. E-mail: kittynka82@seznam.cz. Moc děkuji, Klára.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý večer, ráda chodím na váš blog je moc hezký a plno krásných háčkovaných věciček jako tento stromeček mohla bych poprosit o návod na email s.hybova@post.cz děkuji děkuji Simona

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, mohu poprosit o návod na ty nádherné stromečky? Bohužel se mi ho nepodařilo nikde najít.
    Děkuji mockrát. Dáša : dasa.javorkova@seznam.cz
    Váš blog je velmi inspirativní :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den,máte krásný blog...mohla bych poprosit o návod na stromečky a popř i srdíčko?? mám takový ten roskers ale nejde mi to...děkuji Lucka

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den,máte krásný blog...mohla bych poprosit o návod na stromečky a popř i srdíčko?? mám takový ten roskers ale nejde mi to...děkuji Lucka JohnovaLucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, Deniso. Jsem členkou OS Šťastný úsměv http://stastny-usmev.cz. Jako každý rok, tak i letos budeme mít stánek na vánočním trhu, kde budeme prodávat výrobky maminek rozštěpáčků. Výtěžek potom poputuje na některý z našich projektů http://stastny-usmev.cz/aktualni-projekty/. Tímto bych Vás chtěla požádat o poskytnutí návodu na háčkované stromečky. Pokusila bych se nějaké vyrobit a věnovala je našemu sdružení na již zmiňovaný vánoční trh. Předem Vám děkuji za Vaši laskavost. Přeji hezký den Dana Voráčova dana.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný advent, Denisko.
    Krásný blog, díky za něj.. ;oD Moc Vás prosím o návod na tyto krásné stromečky. Mnohokrát děkuji. Martina
    salluska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky