5. srpna 2011

Dovolená ...

... od 1. sprna máme 2 týdny celozávodní dovolenou ... vždy se ten první týden pracuje ... nechala jsem se letos ukecat na pondělí a úterý  a taky na sobotu ... tento týden věnuji vždy sobě ... kosmetika ... holička ... nehty ...
... letos nikam na dovču nejedu ... snad příští rok si vyplním svůj sen ... a to je Paříž ... večer jsem brouzdala po netu a našla pár úžasných fotek ... děvčata tak si dopřejme aspoň virtuální dovču ... snad se na ty místa někdy kouknem ...


Francouzská Polynésie - ostrovy Bora Bora


Francouzská Polynésie - ostrovy Bora Bora


New York


Paris


Paris


Paris


Paris


Paris
Rusko


... děvčata snad jednou se do některých míst kouknu ...

... pěkně slunný pátek a víkendík ...
                                                       DENISA

4 komentáře:

  1. Deni, přeju Ti hezkou dovolenou, ať si užiješ sluníčka. U nás je už 2dny hezky a to je na toto léto opravdu zázrak :)
    Já bych jela do Chorvatska plácnout se do moře, až bych brečela... :( Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, hezky si dovolenou užij! Pohoda se dá udělat i doma!
    Příjemné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Deni, díky za virtuální dovču, na všechna místa co jsi vybrala bych se taky ráda podívala. Akorát v Paříži už jsem byla dvakrát, ale klidně bych se tam vrátila. Když už si prohlídneš všechny "povinné" památky, není nad to jen tak se toulat postraníma uličkama a vychutnávat atmosféru :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, užij si dovču.
    Paříž je úžasná, rok jsem tam žila a moc mi chybí. Jak píše Jana, kouzlo mají hlavně postranní uličky, kde není moc turistů. Ale bohužel pokud jede člověk jen na pár dní, tak si chce prohlédnout i památky :-). Ale určitě doporučuju :-)
    Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky