22. srpna 2011

♥ Bedle ♥

... po dlouhé době jsem byla celý víkendík u babičky ... bylo to super ...
... strejda nám udělala móóóc velikou radost ... donesl nám bedle ... mamka je ihned zpracovala ...














... to byla teda dobrota ... mohla bych je mít častěji ...

... krásně slunný nový pracovní týden ... ach jo já mám odpolední ... děkuji za návštěvu ...
                                                                                                                                       DENISA

10 komentářů:

  1. Tak toto mi ilujeme .... mňaaaammm, Deni sú úžasné tie bedle škoda spapať ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deni Ty mi děláš chutě !!!!! Bedlu miluju, je lepší než telecí!!!!Dobrou chut Daja.

    OdpovědětVymazat
  3. Slinka mi vybehla, hneď by som si dala. Poobedné rozdýchaj, tie ujdú ako voda. Pa pekný týždeň, Hela

    OdpovědětVymazat
  4. BEDLIČKY, TO JE VELKÁ POCHOUTKA.
    VĚŘÍM, ŽE JSTE SI POCHUTNALI.
    KRÁSNÝ, CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni, me take tecou sliny pri pohledu na tve krasne fotky:)) Nam kazdy rok vyrostou bedly na zahrade pod jednim jedinnym stromem a uz se na ne moc tesim. Preji krasny tyden, ahoj, Monika....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Denisko...tak bedly ....to je veliká mňamka,hned bych si dala.Určitě byly mooooc dobré.
    Krásný tropický týden Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Deniska, po dlhšom čase. Obdivujem Tvoje krásne chňapky a teraz tú ružičkovú, je úžasná.
    A k tým bedliam, jedla som ich iba raz, boli naozaj skvelé, ale teraz chodím málo do lesa, tak nemám príležitosť si ich nazbierať.
    Krásny pohodový víkend
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Deni, bedly miluju, neměla jsem je ani nepamatuju, tak si tu slintám do kláves. :-D
    Tina

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko, ano...je to dobrota.
    Také je máme rádi :o)a pak rizce, také velká delicatesa...hlavně s nivou.
    Krásný víkend, Soňa

    PS: Háčkované květy jsou tak krásné...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky