4. prosince 2011

Troška vánočního háčkování ...

... začala jsem  chodit do práce ... na háček už není tolik času ... ale vždy se nějaký ten časík najde ... tady je  háčkování ... nic není pro mě drobnosti dělají parádu jinde ...





... takové pel mel háčkování ... drobnosti které se vždy hodí do domečku ...






... hvězdičky kam se podívám ... kombinace barviček na přání ...






... úplně vše na přání ...


... přeji krásnou a pohodově prožitou druhou adventní neděli ...

7 komentářů:

  1. Perfect, perfect, perfect...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko...krásně jsi tvořila...přeji ti pohodový a klidný adventní čas Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, tvé háčkování je obdivuhodné a je fajn, že i přes pracovní vytížení si najdeš čas na háček. Hezký večer.
    Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, to jsou skutečně krásné drobnosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, opět moooc krásné háčkování.
    Krásnou druhou adventní neděli, ★Jadviga★♥

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, pel mel sa hodne vydaril. Hlavne tie hviezdičky sú krásne. Prajem pohodovú nedelu. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Deni,
    já mám to velikánské štěstí, že tvoje pro mě velikánské a ty píšeš háčkované drobnosti budou zdobit náš domeček ! :-)
    DĚKUJI!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky