30. června 2012

... růže ze zahrádky ...

... po dlouhé době jsem byla na skok u babičky ... a teta měla na zahrádce rozkvetlé růže ... úplně jsem zůstala koukat jak barevné ...




... mám moc ráda růže ... kupované jsou krásné ... ale doma na zahrádce vypěstované jsou pro mě dokonalé ...




... doufám, že růžičky budou dělat chvilku parádu  na zahrádce ... stačí jeden deštík a je nich ...

... přeji příjemný večer ... konečně máme léto ...


6 komentářů:

  1. Deni, ty jsou prostě nádherné... takové zbarvení jsem ještě neviděla... čest babiččině zahrádce! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Deni, tak ty jsou opravdu parádnía moc zajímavé. Krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečná barvička!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Deni!!
    je dobře, žes nám je vyfotila,
    jsou úžasné!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni...ty růžičky jsou opravdu parádní. Ještě jsem takové neviděla. Přeji krásné dny, pa Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky