3. května 2014

JEDNA HÁČKOVÁNA RŮŽOVKA

                  nezahálím .. už zase jsem srostlá s háčkem a tvořím a tvořím
ještě než mi onemocněl pc, tak jsem na blogu  SAR - DECORATION  zahlédla její malé háčkované prostírky .. neodolala jsem a o jednu se pokusila




Šárko děkuji za inspiraci .. je to super rychlovka



háčkovala jsem z příze DROPS - PARIS
háček číslo 4
velikost dečky cca 23 cm

přízi jsem použila poprvé .. je krásně jemná 




holčiny mám dotaz na přízi Paris používáte háček číslo 3,5 nebo 4

a to je pro dnešek vše
přeji příjemný večer
mám Vás ráda 

DENISA

14 komentářů:

  1. Denčo, nádhera. Doufám, že už je Ti líp .. pa Darka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darko,
      děkuji ..
      líp už je mi,
      ale ještě vše svědí.

      Pěknou nedělku Denisa ♥

      Vymazat
  2. Deni, dečka je moc hezká. Já s Paris používám háček č. 4, výsledek není tak 'tuhý' (nějak mě nenapadá to správné slovo, ale jistě víš, co myslím :))) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji moc za radu ohledně háčku ..
      já jsem ještě zkoušela velikost 4,5 a taky se to dá.
      S dečky jsem nadšená.
      :-) už pracuji na dalších ..

      pěknou nedělku .. Denisa ♥

      Vymazat
  3. Deni decka sa Ti podarila uchvatne... Je naozaj krasna... Mira...

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko.dečka je opravdu moc povedená,mohla bych prosím,poporosit o návod,Děkuji Monika. Hnizdilova20@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni
      děkuji ..
      Návod na dečku nemám .. háčkovala jsem podle obrázku.
      Ale pracuji na další tak ji začnu sepisovat a pak pošlu.

      pěknou nedělku .. Denisa ♥

      Vymazat
    2. Děkuji,budu se těšit. Hezký den.Monika.

      Vymazat
  5. Deni, dečka je opravdu nádherná.... přeji ti krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      děkuju .. Tobě taky pěknou nedělku .. Denisa ♥

      Vymazat
  6. Deni tvuje prace je supr miluje takove decky zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin,
      děkuji za komentík.
      Je to taková rychlá dečka.

      Pěknou nedělku .. Denisa ♥

      Vymazat
  7. Krásná, taková něžná.... když nám poskytnete návod, budeme vděčné <3 krásný den, Štěpka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky