12. ledna 2016

PADESÁTKA

                                                            aneb český film

                                      pěkný úterní večer moje milé blogerky přeji

 tak jsem letos byla poprvé v kině .. a to hned na český film .. Padesátka .. režie Vojta Kotek .. scénář Petr Kolečko


a co napsat o filmu

Ondřej Pavelka .. jako zarputilý běžkař a horal, Jakub Prachař jako jeho syn v roli svůdce smutných padesátiletých dam .. snaží se jim vyhnat mráz z duše.
Marek Taclík hledá na horách svého otce.

Oficiální trailer KLIK TADY 

Martin Hrůza - Padesátka KLIK TADY 

můj postřeh .. film byl v některých místech dost sprostý .. a některé hlášky se u nás zabydlí 


o vánocích jsem byla s bratrem v kině na Vánočním Kameňáku 
o tom radši psát nebudu .. pro mě totální blbost .. brácha nadšený  

a to je pro dnešek vše

dobrou noc a sladké sny 

DENISA

zdroj fotečky internet 

2 komentáře:

  1. Denis .. taky jsem na něm byla a některé hlášky fungují z tohoto filmu u nás doma.

    Dobrou Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem taky a super!krásný večer Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky