25. září 2016

KOLEM ŘEKY DŘEVNICE

                                                           byla moje dnešní vycházka




vody je málo u nás teď chvilku nepršelo 




malý jez 




velký jez v dáli 







voda hučela a nevím proč smrděla 







vycházka se vydařila 
jen trošku foukalo 

doufám, že jste prožily v klidu víkend

přeji poklidný vstup do nového pracovního týdne

mějte se krásně 

DENISA


5 komentářů:

  1. Pěkná procházka....Včera byl nádherný den....Užívej podzimu...Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouhá léta jsem jezdila k babičce do Otrokovic,uz není kam jezdit... měla dům na nábřeží Dřevnice,pripomnela jsi mi ji... Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. jsem ráda, že už je ti líp ;) užívej krásného počasí !

    OdpovědětVymazat
  4. Dřevnice vypadá jako potůček.Stačí vzpomínka na léto 1997...Už si nikdy nebudu myslet,že je to takový malý potůček,který se vlévá do Moravy.
    Denisko,přeji krásné babí léto...snad se mi podaří uvidět Otrokovice v nejbližší době :)
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná říčka, ale nepochybuju, že při deštích dovede pěkně zahrozit. Krásný den, Deni!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky