19. září 2016

DREAM STRIPES

                                                                pletený šátek




šátek je pouze z jednoho klubíčka 
velikost jehlic 3,5

návod najdete TADY a dokonce v češtině 




šátek mě dost bavil, takže bude určitě ještě jeden pro mě 

jen vybrat barvičku 




holky co nosíte na krku .. šátky .. tunely .. šály
já jsem nikdy nic nenosila, ale jak tvořím pro druhé 
tak chci taky něco pro sebe

mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA

11 komentářů:

  1. Pěkné podzimní barvičky, opět krásná práce...Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný šátek, z jaké vlny je pletený. A z jaké vlny je pletený ten předchozí? Líbí se mi ten melírek a tak bych se o některý chtěla také pokusit. Já nosím v zimě jak šály, tak i šátky a tunely. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      oba šátky jsem pletla z vlny ,, ANGORA GOLD SIMLI BATIK ,,
      Ten první REYNA je odstín 1984.
      Ten dnešní je odstín 5652.
      Určitě vyzkoušej oba.

      Měj se Denisa

      Vymazat
    2. Ahoj Deniso, tak tuhle vlnu jsem u nás v Jičíně nesehnala :(. Ale mají tu podobnou od Nako Angora Elite Trend . Návin je 490m na 100g. Bohužel pletení musím o pár dnů odložit, protože jsem si včera v práci přirazila palec. Je opuchlý, nechce se moc ohýbat. Jen ještě jeden dotaz, přidávají se oka u středního oka každou řadu nebo jen v řadě lícové? Pak jsem koukala, že jsi přidávala po jednom oku u kraje. Díky za odpověď a pěkný víkend, který se nám blíží. Eva

      Vymazat
  3. Šátek je nádherný,moc pěkné barvy. Já nosím na krku všechno, co se dá 😁 šály, šátky i tunely. Od jara do podzimu. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni, krásně jsi se "rozpletla!" Šátek má milé a jemné barvy!! a s novými jehlicemi- to se Ti bude tvořit!! a já nosím vše, co jsi napsala...o)))
    měj krásný podzim Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni, šátek je krásný, co jsi použila za vlnu? Já nosím na podzim velké šály, v zimně mám ráda pletené šátky nebo nákrčníky. Pletenou šálu jsem neměla už řadu let.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni, takovou nádheru, kterou jsi opět vytvořila bych také ráda nosila na krku, ale jsi příkladem Kovářovy kobyly. Hezké dni. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné dílo, Denisko. Jen se zeptám, dcera si přeje velký šátek ,aby ho přehodila přes kabát, prostě veliký. Je ohromný i tenhle? Podle obrázku, bez nositelky si nedovedu představit.Díky. Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky