2. července 2012

... medvídek a lucerna ...

... po dlouhé době jsem si udělala radost sama sobě ... jako vždy jsem neodolala lucerně ... koupila jsemn ji  MonPortu  ... ale to byla ve slevě na  295 korunek ... ted už je za plnou cenu ...




... medvídkovi jsem neodolala v mém oblíbeném obchůdku ve Zlíně ... jmenuje se  Brusinka ... mají tam hodně věcí ... vždy tam nechám nějakou tu korunku ...




... kytí nevím jak se jmenuje ... ale v obchodě se mi líbila tak jsem si ji koupila ...

... tak dneska mám jednu dvanáctku v práci zasebou ... tak ještě dvě a je čtyři dny volno ...

... pěkný večer a sladké sny ...


5 komentářů:

  1. Deniska, krásnym vecičkám sa odolať nedá, a vždy skočia v obchode do tašky.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,
    nemáš ty tak trochu slabost na lucerny ? ;-)
    Také zrovinka nějakou ve slevě potřebuji do pergoly , ale zatím né a né objevit tu pravou ;-)
    A brusince bych neodolala ani já !
    Tak ještě ty 2 pracovní náročné dny přežij a třeba se pak i já dočkám nějakého dlouhatánského emailíku od tebe ;-)
    pa

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko krásná lucerna,také bych tak takovou brala na terásku,ale my jsme zatím ve fázi rozdělání tak až další rok:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj denisko!!
    Ať ti lucernička krásně svítí-moc se mi líbí!
    I míďoušek!
    Tak ať jde práce hezky od ruky a bude vysloužené dlouhatánské volno!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ravissant !
    Bises et bonne journée.
    Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky