29. července 2012

... ubrousky podruhé ...

... jak jsem včera slíbila tak dneska plním ... zde je další ubrouskové tvořeníčko ... abych popravdě napsala tak jsem jen natírala a stříhala ... ubrousky vybíral můj tatínek a rozkazoval jak to mám nalepit ... byla u toho dost veliká sranda ...









... srdíčka ...


















... srdíčka budou na pověšení ... ale to už bude dělat někdo jiný ...













... další tvary jsou ptáčci ... to byla práce vybrat nějaké ubrousky ... pořád jsem se s tatínkem dohadovala ...









... čtyřlístek s beruškou pro štěstí ...











... motýlci ...




... doufám, že se věcičky budou líbit ...




...  úkol je splněm a teď se můžu vrátit k háčkování ... už je mi po ně, smutno ...

... sladké sny a dobrou noc ...

... děkuji za návštěvu ...

... mám Vás ráda ♥ ♥ ♥


11 komentářů:

  1. Kráása,také si musím dojít nějaké zakoupit,když tu nádheru vidím u tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MÍŠO DĚKUJI .. JÁ UŽ JSEM CHVILKU UBROUSKY NEKUPOVALA ... ALE UŽ JSEM NEODOLALA A KOUPILA ...

      ... MĚJ SE HEZKY DENISA ...

      Vymazat
  2. Deni, to jsou moc krásné věci... bez obav, určitě se budou líbit!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,tak to je moc pěkné tvoření a navíc píšeš,že vznikalo s asistencí tvého tatínka.Tak to bylo určitě moc prima !!!!
    No a já mám mezi vyfocenými výtvory svého favorita...zahnuté srdéčko s fialovou hortenzií

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BLAI DĚKUJI ... TATÍNEK MOC POMOHL ... TOHLE SRDÍČKO SE MI TAKY MOC LÍBÍ ...

      ... MĚJ SE KRÁSNĚ DENISA ...

      Vymazat
  4. Deni, to je nádhera. Jsi šikulka Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky