1. července 2013

.. dnešní rychlovka ..

.. dneska jsem měla nečekanou návštěvu .. a to moji kamarádku z dětství .. dlouho jsem ji neviděla .. bydlí totiž v Itálii .. vůbec jsem nevěděla, že je tady .. tak jsem musela něco přichystat na obídek .. nějakou rychlovku aby bylo více času na pokec .. a jako vždy jsem improvizovala .. a musím říct, že to taky chutnalo ..




a byl taky dezertík .. jahůdky se smetanou 
a to já můžu 




 kdo by je neměl rád, kamarádka tvrdí, že naše české jsou nej 




kuřecí masíčko s brokolicí, fazolové lusky a bramborovými noky

kuřecí masíčko
brokolice
fazolové lusky
jarní cibulka
koření dle chuti
sůl, pepř
trocha smetany
bramborové noky

.. bramborové noky uvaříme dle návodu, scedíme a dáme stranou .. 
.. na pánev dáme trošku oleje zpěníme cibulku, přidáme na kousky nakrájené masíčko a necháme zatáhnout .. 
.. přidáme brokolici, lusky, bylinky .. podlijeme troškou vody a dusíme do měkka .. 
.. přidáme noky které trošku opečeme .. 
.. nakonec dáme smetanu a necháme zhoustnout .. 
 .. a máme hotovo ..

dobrou chuť 

 .. přeji příjemný vstup do nového pracovního týdne .. 
.. dětičkám super prázdniny .. 

.. mám Vás ráda .. 



1 komentář:

  1. Denisko, vypadá to moc lákavě. Ještě, že už jsem po jídle jinak bych si asi poslintala obrazovku :-). Hezký den Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky