2. července 2013

.. výhled z okna ..

            poslední dobou mi kytičky na balkoně dělají velikou radost .. kvetou a kvetou




pro mě moc pěkný pohled s obýváku na balkon
jsem činžákové dítě a zahrádku nemám 




světle růžový muškátek má první dva květy .. už se těším na další 




bílý muškát mi dělá moc velikou radost a mnoho květů má







mám ještě jednu kytičku, má moc pěkné malé fialkové kvítky 




holky nevíte copak je to za kytičku 

a to je pro dnešek vše 
doufám, že sem vás nezahltila fotečkama 

 pěkný večer 
mám Vás ráda ♥ ♥ ♥ 



9 komentářů:

  1. Aj keď je to iba na balkón, ale takýto pohľad z okna by potešil každého. Máš to krásne rozkvitnuté, muškáty su moje obľúbené. U nás na balkóne okrem kvetiniek, aj odrážadlo a donedávna aj zložený kočík :)

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, krásně ti vše kvete, to je potěcha pro dušičku a pastva pro oči! Ta kytinka by měla být okrasným druhem myrty ... Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Deni nádhera, a ako vraví Maru, je to myrta. Kvitne aj na bielo. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s ostatními, měla by to být myrta. Hezky Ti to kvete, tam se musí popjíet kafíčko :-). hezký týden. dana

    OdpovědětVymazat
  5. i já měla kdysi takový maličký balkonek a pro samé kvítí se tam nedalo otočit,ale kytky miluji,tak mi to nevadilo.máš to tam moc hezké

    OdpovědětVymazat
  6. Sú krásne, ja mám také chúďatká a to som na dome. Takže sa nechávam inšpirovať a konečne sa im tento týždeň povenujem.

    OdpovědětVymazat
  7. Veď už máš záhradku, hoci iba malú a je na balkóne! A je veľmi krásna:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, máš nádherné muškáty ...

    OdpovědětVymazat
  9. Mas krasny balkonek. Myslim, ze ta fialova kytka neni myrta, ale Cuphea hyssopifolia - cesky nazev neznam, anglicky se ji rika Mexican Heather nebo False Heather.
    Zkus rozemnout jeji listek mezi prsty - Heather nevoni, zatimco myrta ano.
    Mej se hezky
    emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky