9. července 2013

.. háček - předlohy ..

konečně byl čas a pohledala jsem blogy a předlohy odkud jsem měla návody na háčkované podložky které jste po mě chtěly .. jsem stále na neschopence, ale nějak nic nestíhám .. času je tak málo ..




předlohy budu vkládat od vrchu

podložka




odkaz na blog  ..  zde .. Lanas de Ana .. je tam mnoho návodů 


kytička





nafocený a popsaný návod je u mě na blogu v návodech .. zde .. kytička - návod 


maceška




macešku jsem našla na Pinterestu .. moc ráda tam chodím nakukovat, vždy tam najdu něco nového 

pokud by jste chtěly něco poradit tak klidně písněte.. ráda poradím 

háčku zdáááár

mějte se krásně .. u nás od samého rána svítí sluníčko 

mám Vás ráda 


 

6 komentářů:

  1. Krásné výtvory. Návodům nerozumím, vždycky háčkuju od oka, ale jednou si to nechám od někoho vysvětlit. Krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, děkuji už ukládám!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. OLÁ AMIGA,EU PODER IMPRIMIR ESSES GRÁFICO?? EU ACHAR TODOS LINDO.BOA TERÇA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné a závidím,mě háček k rukám nepřirost

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni, moc děkuji za návod. Určitě využiju. Potřebuji totiž něco malého a neokoukaného do uklizené kuchyně. :o)
    A na těch stránkách jsem se pokochala, krásné háčkovánky.
    Hezký sluníčkový den,
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni, your blog is very nice and I like your sweet things, congratulations, ania from Polonia

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky