12. prosince 2014

12 ADVENTNÍ OKÉNKO - Obleček na hrneček

                                             pěkný páteční večer přeji

                dostala jsem úkol uháčkovat obleček na hrneček, aby mu nebylo zima
                        je to super nápad a pak skvělý dáreček pro naše nejbližší




 volila jsem hvězdičkový vzorek 




tak doufám, že jsem úkol splnila 




kytička taky pěkně ladí
brambořík pěkně kvete 




takže jsem si zase donesla další hrneček 
a můžu háčkovat
:-)

mějte se pěkně 
dobrou noc a sladké sny 

DENISA

4 komentáře:

  1. Tyhle obaly na hrnečky se mi taky moc líbí. Vybrala jsi moc hezkou barvu a vzoreček. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, určitě jsi zvolila moc pěkný vzoreček a máš pravdu, je to moc milý dárek, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že splnila, protože hrnečku nový kabátek moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky